Logonuzu tasarlamaya başlayın

İşletmeniz için neden bir bloga ihtiyacınız var?

Yayınlandı: 04/03/2019

İşletmeniz için neden bir bloga ihtiyacınız var


Bir blog oluşturmak, kurmak ve sürdürmek zaman ve beceri gerektirecektir, ancak bir bloga sahip olmanın önemi ve faydaları göz ardı edilmemelidir. SEO ve web sitenize gelen trafiğin artırılması söz konusu olduğunda bir blog işletmeler için son derece faydalı olabilir. Bir blog, potansiyel müşterilerle ilk etkileşimi kurabileceğiniz bir yer oluşturabilir.

Blogging, pazarlama stratejinizin yaygın bir parçası olmalıdır. İyi haber - bir blog kurmak çok kolay. İhtiyacınız olan tek şey blog yazmak için bir platform ve ihtiyaçlarınızı karşılayan bir barındırma hizmeti. Hala şüpheleriniz varsa, işte işletmeniz için bir bloga ihtiyaç duymanızın en önemli nedenleri.


Kendinizi tanıtın 


Bir blog size kendinizi, iÅŸinizi ve ekibinizi tanıtmak için mükemmel bir fırsat verir. EÄŸer küçük bir iÅŸletmeyseniz, potansiyel müşterilerinizin iÅŸletmeniz hakkında fikir sahibi olması önemlidir. Bu giriÅŸ bölümünde, iÅŸ mantranızı, neyi baÅŸarmak istediÄŸinizi, iÅŸinizi nasıl yürütmek istediÄŸinizi, nasıl küresel bir etki yaratmak istediÄŸinizi ve inandığınız amaçları vurgulayabilirsiniz. Ä°ÅŸinizle ilgili inançlarınızı vurgulamanız ziyaretçileri müşteriye bile dönüştürebilir. ÖrneÄŸin, çevreci olmayı ve tek kullanımlık plastikten kurtulmayı hedefliyorsanız, bu, iÅŸletmenizi desteklemek isteyecek bazı kitlelerde yankı uyandırabilir. 


Uzman olun 


Kendinizi alanınızda bir uzman olarak tanıtın. İster dijital pazarlama yapıyor olun ister grafik hizmeti sağlayıcısı, alanınızda uzmanlaşın ve insanların sorunlarını çözmeye yardımcı olun. Belirli bir alanda iş yapıyorsanız, muhtemelen paylaşabileceğiniz bilgiler edinmişsinizdir. Bu nedenle, bir blog size kitleleriniz için içerik oluşturma fırsatı verebilir ve bu içerikleri ödeme yapan müşterilere dönüştürebilirsiniz
. Kendinizi bir uzman olarak konumlandırıyorsanız, içeriğin tanıtımdan ziyade bilgilendirme ve eğitim amaçlı olmasını sağlamanız gerekir. İçeriğiniz sürekli olarak ürünlerinizi satıyorsa, bu durum insanları sitenizden ve blogunuzdan uzaklaştıracaktır. İlgili bağlantıları eklemenizde bir sakınca yoktur, ancak blog yazılarınızın birincil amacı bilgilendirmek, eğitmek ve sorunları çözmeye yardımcı olmak olmalıdır.


Sitenize gelen trafiÄŸi artırın 


Bir blog, web sitenize trafik çekmenize yardımcı olabilir ve bunu optimize edilmiÅŸ içeriÄŸe sahip olarak yapabilirsiniz. Blog SEO içeriÄŸinizin Google'da sıralanmasını saÄŸlamada ana kilit oyuncudur. Blogunuzda çeÅŸitli içeriklere sahip olmak harikadır, ancak optimize edilmemiÅŸse büyük bir kitleye ulaÅŸma fırsatını kaçırmış olursunuz. Sayfa içi optimizasyon çok önemlidir, bu nedenle Meta anahtar kelimeler/açıklama, baÅŸlık etiketleri, alt baÅŸlıklar, resim adları ve ALT etiketleri ve dahili baÄŸlantılar eklediÄŸinizden emin olmanız gerekir. Bunların hepsi içeriÄŸinizin Google'da sıralanmasına ve doÄŸru kiÅŸiler tarafından bulunmasına yardımcı olacaktır. 
En önemlisi, blogunuzda yayınladığınız içeriÄŸin okunması ve takip edilmesi kolay, benzersiz, hedef kitlenizle alakalı ve iyi bir uzunlukta (minimum 500 kelime civarında) olması çok önemlidir. 
 

Pazarlama aracı 


Blog bir pazarlama aracıdır ve her işletmenin pazarlama stratejisinin bir parçası olmalıdır. Bir blog, sosyal medya gibi diğer alanlarda da size yardımcı olabilir. Eğer küçük bir işletmeyseniz, sosyal medya aktiviteleri için çok fazla zamanınız olmayabilir. Bu nedenle, blogunuzdan kaliteli içerik paylaşabilmek, sosyal medyada aktif olmanıza ve takipçilerinizle gerçek içerikler paylaşmanıza yardımcı olacaktır. Sosyal medya pazarlaması hakkında daha fazla bilgi edinin. Asıl amaç, aktif kalmak ve kitlenizin zihninde taze olmaktır. Bu nedenle, bir blog sahibi olmak aktif kalmanıza yardımcı olacak ve pazarlama stratejinizde hayati bir rol oynayacaktır.

 

Kitlenizi tanıyın 

 

Bir iÅŸletme sahibi ve bir iÅŸletme olarak, kitleniz ve müşterileriniz hakkında ne kadar çok ÅŸey bilirseniz o kadar iyi olur. Bu sayede onların ihtiyaçlarını karşılayabilir ve onları sadık müşterilere dönüştürebilirsiniz. Bir blog oluÅŸturduÄŸunuzda ve iÅŸletmenizle alakalı içerikler yayınladığınızda, alanınızla ilgilenen bir kitleyi kendinize çekmiÅŸ olursunuz. Bu nedenle, blogunuzu kimlerin ziyaret ettiÄŸini öğrenmek için Google Analytics'i kullanabilirsiniz, bu da ürünlerinizi hedef müşterilere pazarlamanızı saÄŸlayacaktır. Blog ziyaretçilerinizden gelen ek veriler, satış ve pazarlama kampanyalarınızı onlara yönelik olarak hedeflemenize yardımcı olabilir. 


Markanızı oluÅŸturun 


Markanızı oluÅŸturmak bir hikaye anlatmak ve bunun bir iÅŸletme olarak kim olduÄŸunuzu temsil etmesini saÄŸlamakla ilgilidir. Bir blog bunu yapmanıza yardımcı olabilir. Kendinizi tanıtmak, inançlarınızı ve amaçlarınızı vurgulamak, izleyicilerin bir iÅŸletme olarak amacınızı anlamalarını saÄŸlar. Bu, iÅŸletme markanız için harika olabilir, iÅŸletmenizi olumlu bir ışığa sokar ve neyi savunduÄŸunuzu gösterir.


İşletmeniz için bir blog sahibi olmanın birçok faydası vardır. Eğer bir blog oluşturmaya karar verirseniz, bu konuda tutarlı olduğunuzdan emin olmanız önemlidir. Tutarlılık anahtardır ve yardımcı olacaktır

 

Logonuzu tasarlamaya başlayın

 

Diğer makalelerimize göz atın

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin
Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bu inkar edilemez bir gerçek. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar hızla küresel pazarı ele geçiriyor. Akıllı telefonların ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için değerli yeni kanallar yarattı. Ancak mobil logo tasarımında herkese uyan tek bir yaklaşımın dijital reklamcılık alanında artık işe yaramayacağı her zamankinden daha açık. Responsive logolar b...

Daha fazla bilgi edinin
Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Grafiklerle çalışırken, büyük olasılıkla kendinizi bir noktada Photoshop'ta çalışırken bulacaksınız. Adobe Photoshop belki de dünyanın en tanınmış, popüler grafik tasarım yazılımıdır ve bu nedenle onlarca yıldır endüstri lideri olmuÅŸtur. Bu, nasıl kullanılacağını öğrenmenin kolay olduÄŸu anlamına gelmez. Ya da kullanımının sezgisel olduÄŸu anlamına da gelmez. Birçok tasarÄ...

Daha fazla bilgi edinin
Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

  Hiç kullanmayacaksanız harika bir logoya sahip olmanın ne anlamı var? Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak Microsoft Word belgeleriyle ne kadar çok iÅŸ yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Logonuzu Microsoft Word'e nasıl eklersiniz?  Bu kılavuzda, logonuzu MS word'e nasıl ekleyeceÄŸinizi adım adım açıklıyoruz. Logonuzu antetli k...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x