Logonuzu tasarlamaya başlayın

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Yayınlandı: 21/07/2021

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.  

Başarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı sağlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaştırır. Ayrıca, doymuş bir sektörde bir inşaat şirketinin karşılaştığı engellerin üstesinden gelmenize yardımcı olacaktır. Bu nedenle size bir inşaat işletmesi için oyunu tamamen değiştirecek en iyi beş pazarlama stratejisini sunuyoruz.

Online reklamcılık

Dijital Olun 

 

Dijital çaÄŸda, iÅŸletmelerin geliÅŸmek için çevrimiçi bir varlığa ihtiyacı var. Ä°ster bir inÅŸaat ÅŸirketi ister tek kiÅŸilik bir ekip olun, çevrimiçi bir platform iÅŸinizi kurmanıza ve katlanarak büyütmenize yardımcı olacaktır. Dünyanın nasıl çevrimiçi hale geldiÄŸi düşünüldüğünde, dijital topluluktan uzak kalmanız yalnızca sizi ve iÅŸinizi etkileyecektir. 

Ä°ÅŸinizi dijital ortama taşımanın en iyi yollarından biri kendi web sitenizi açmaktır. Profesyonel bir web sitesi geliÅŸtiricisi, ÅŸirketinizi çevrimiçi ortamda kurmak için mükemmel bir web sitesi tasarlamanıza yardımcı olabilir. Ä°ÅŸletmenizin tüm önemli yönlerini web sitesine dahil ettiÄŸinizden emin olun. Tasarım ve içeriÄŸe yatırım yapmak daha fazla müşterinin ilgisini çekmenize de yardımcı olacaktır. 

Web sitesi yalnızca keşfedilme amacına hizmet etmekle kalmayacak, aynı zamanda şirketiniz, iş ahlakınız, önceki çalışmalarınız ve iletişim bilgileriniz hakkında daha fazla bilgi verecektir. Potansiyel müşterilerin sizinle bağlantı kurmasına ve sorularını veya mesajlarını sizin için bırakmasına da olanak tanıyacaktır.

İşletmeler için markalaşma

 

Ä°ÅŸletmenizi markalaÅŸtırın 

 

Hedef kitlenizde yankı uyandıran bir marka yaratmak çok önemli bir pazarlama stratejisidir. Ä°nÅŸaat iÅŸiniz için bir pazarlama kampanyasına baÅŸladığınızda, iÅŸinizi yeniden markalaÅŸtırmak zorunludur. 

Åžirketiniz için profesyonel bir marka yaratmak, hedef kitlenizin yanı sıra arama motorlarının da sizi profesyonel ve güvenilir bir iÅŸletme olarak görmesini saÄŸlar. Daha fazla güvenilirliÄŸe sahip iÅŸletmeler sonuç olarak çevrimiçi ortamda daha yüksek görünürlük elde edecektir. 
 
Ä°nÅŸaat iÅŸiniz için tasarladığınız logo, ÅŸirketinizi internetin her yerinde temsil edecektir. Markanız için tasarladığınız logo, internetin her yerinde ÅŸirketinizi temsil edecektir. Bu nedenle ilk adım bir logo ile yeniden markalaÅŸmak olmalıdır. Åžirketiniz için profesyonel bir marka logosu oluÅŸturmaları için grafik tasarımcıları iÅŸe alabilir veya hiç vakit kaybetmeden profesyonel bir logo oluÅŸturmak için çevrimiçi logo oluÅŸturucuları kullanabilirsiniz. 
Bir logoya sahip olduÄŸunuzda, daha fazla kiÅŸiye ulaÅŸmak ve daha profesyonel görünmek için afiÅŸlere, el ilanlarına, reklam panolarına ve kartvizitlere geçebilirsiniz. 

Hedef pazarlama

 

Sosyal Medya Pazarlamasına Yatırım Yapın 

 

Artık çevrimiçi olduğunuza ve profesyonelce tasarlanmış bir markaya sahip olduğunuza göre, insanların burada olduğunuzu ve onlara hizmet vermeye hazır olduğunuzu bilmelerini sağlamanız gerekecektir. Fiziksel bir ortamda, insanları işletmenize yönlendirmek için tabelalar kullanırsınız
.
Bu pazarlama numarasının dijital karşılığı sosyal medya pazarlamasıdır. Kullanılabilecek birden fazla sosyal medya platformu vardır. Peki dijital pazarlama kampanyanızın nereden başlayacağını nasıl belirleyeceksiniz?
Hedef kitleniz hakkında küçük bir araÅŸtırma yapın. Hedef kitlenizin nerede takıldığını düşünüyorsunuz? Facebook'ta mı? Twitter mı? LinkedIn? 
Sosyal medyayı ele geçirmenin en iyi yolu, 3 ila 4 popüler sosyal medya platformuna yatırım yapmaktır. Ä°ÅŸletmenizi çevrimiçi tanıtmak için Facebook Reklamlarından veya Instagram Reklamlarından yararlanabilirsiniz. Ä°nsanları web sitenize yönlendirmek için Snapchat, Twitter veya Pinterest'i de kullanabilirsiniz. Ancak, tüm tanıtım içerikleri yaratıcı olmalı ve hedef kitlenizi iÅŸletmenize göz atmaya zorlamalıdır. 

Ortaklarla pazarlama

 

Ortak Pazarlama 

 

Daha geniÅŸ bir kitleye ulaÅŸmak için en iyi pazarlama stratejilerinden biri, sizinkine benzer baÅŸka bir marka ile ortaklık kurmak ve müşterilerinize verimli bir kombinasyon saÄŸlamak için birbirlerinin ürün veya hizmetlerini çapraz tanıtmaktır. 

Yeni bir ÅŸirketle ortaklık kurduÄŸunuzda, daha fazla görünürlük elde edecek ve kendinizi tamamen yeni bir hedef kitleye açmış olacaksınız. Ortaklık yaptığınız ÅŸirketin doÄŸrudan bir rakip olmadığından emin olun, çünkü bu her iki marka için de iÅŸe yaramayacaktır. Ortağınızın müşterilerine özel indirimler saÄŸlayabilir veya onlara faydalı bir ÅŸey vermek için hizmetlerinizi birleÅŸtirebilirsiniz. 
Bunun mükemmel bir örneÄŸi, bir boya ÅŸirketi ile eÅŸleÅŸmek olabilir. Siz müşterileriniz için inÅŸaatı yönetirken, ortağınız orada bulunan boya iÅŸlerini üstlenebilir. Sizin yararınıza olması için ortağınızın önemli bir kitleye sahip olmasını saÄŸlamanız gerekecektir. 
 

Bir blog oluÅŸturmak

Bir blog oluÅŸturun

 

Bir 'inÅŸaat bloguna 'sahip olmak alışılmadık görünse de, aslında hiç de öyle deÄŸildir. DiÄŸer tüm iÅŸletmeler ve sektörler gibi, bir inÅŸaat ÅŸirketinin de bir blogu olmalıdır. Bir blog, mesleki bilgilerinizi ücretsiz olarak aktarırken hedef kitlenizin ilgisini çekmenize yardımcı olacaktır. 

Hedef kitleniz inÅŸaatla ilgili önemsiz ipuçları için internette arama yaptığında ve blogunuz ortaya çıktığında, bu bir potansiyel müşteri kazanabileceÄŸiniz anlamına gelecektir. Okuyucu içeriÄŸinizi inceler ve beÄŸenirse, muhtemelen hizmetler ve uzmanlıkla daha fazla ilgilenecektir. 

Kitlenizin ilgisini çekmek ve onlara ne yaptıklarını bilen bir profesyonel olduÄŸunuzu bildirmek için makaleler, bloglar ve kısa DIY videoları yayınlayabilirsiniz. Bir Sanal Asistan (VA) bulmak içerik oluÅŸturma ve tanıtım sürecini kolaylaÅŸtıracaktır. 

Blogunuzdaki iyi hazırlanmış içerik, web sitenizin arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasına yardımcı olarak insanların web sitenizi kolayca bulmasını saÄŸlayacaktır.    


Sonuç Olarak

 

Bir inşaat şirketinin de en az diğer işletmeler kadar profesyonel bir pazarlama planına ve pazarlama stratejilerine ihtiyacı vardır. Şirketinizi başarılı bir şekilde pazarlayabilmek gerçekten övgüye değerdir. İnşaat işinizi başlatmanıza ve büyütmenize yardımcı olacak birkaç başarılı pazarlama stratejisi örneği verdik.

Günümüzde insanlar zamanlarının büyük bir bölümünü bu mecralarda geçirdiÄŸi için odak noktamız ağırlıklı olarak dijital medya oldu. Fiziksel pazarlama stratejilerine dikkat etmeniz gerekse de, yukarıda belirtilen ipuçları inÅŸaat iÅŸiniz için güçlü bir temel oluÅŸturmanıza yardımcı olacak ve bu da baÅŸarılı bir fiziksel pazarlama kampanyası yürütmenize yardımcı olacaktır. 

İşiniz için bir logoya mı ihtiyacınız var? Neden Kendiniz Tasarlamıyorsunuz?

 

EÄŸer bütçenizde logo için ayıracak paranız yoksa, umutsuzluÄŸa kapılmayın. GeçmiÅŸte sınırlı seçeneklere sahip olsanız da, günümüzde teknoloji neredeyse herkesin logogenie gibi bir online logo tasarım aracı kullanarak kendi logosunu tasarlayabileceÄŸi ÅŸekilde geliÅŸti. 

Dijital çağımızda, tasarım yazılımı ellerinizin teknik becerisinden çok yaratıcı fikirlerinizle ilgili. Fırça darbelerinizde veya kalem gölgelendirmelerinizde ustalaÅŸmanıza gerek yok — sabit ellere bile ihtiyacınız yok. Dijital logo oluÅŸturucularla tek ihtiyacınız olan bir fikir.

Logogenie ve diÄŸer çevrimiçi tasarım araçları, ilk kez kullananlar için bile tasarımı hızlı ve kolay hale getirmek için ÅŸablonlar kullanır. Ä°lk olarak, açılır menüden sektörünüzü seçersiniz. 

 

Logogenie'nin logo üreticisi


Åžablonlarımızı en iyi sektörlerin ihtiyaç ve taleplerine göre kategorize ettik, bu nedenle sizinkini bulmak ilk adımdır. Algoritmamız daha sonra sektörünüz için en iyi seçenekleri oluÅŸturacaktır. 

 


BeÄŸendiÄŸinizi seçin ve düzenlemeye baÅŸlayın. Her ÅŸablonu istediÄŸiniz gibi özelleÅŸtirebilir, seçimlerinizi aÅŸağıdakiler için kiÅŸiselleÅŸtirebilirsiniz: 

 

Ana görseller
Şirket adı ve sloganı
Yazı karakteri ve tipografi
Renk şemaları
Metin ve resim boyutları
Metin ve resim yerleÅŸimi
Yeni simgeler ekleme
Layering (bazı görüntüleri diğerlerinin arkasına veya önüne koyma)

 

200'den fazla simgeden oluÅŸan dahili kütüphanemizden seçim yapabilirsiniz. Hızlı bir bakış, gökkuÅŸağı yapraklı aÄŸaçlar, kalkan armaları, kitaplar, mezuniyet kepleri ve daha fazlası dahil olmak üzere yukarıda bahsettiÄŸimiz entelektüel imgelerden bol miktarda olduÄŸunu gösteriyor. 

 

Daha geliÅŸmiÅŸ teknikler kullanmak istiyorsanız, bir quick beginner’s guide to using Logogenie yazdık. Bu, Logogenie arayüzünün tüm nüanslarını, temel görüntünün bireysel yönlerini nasıl düzenleyeceÄŸinizi, belirli renkleri deÄŸiÅŸtirip diÄŸerlerini deÄŸiÅŸtirmeyeceÄŸinizi ve tipografinizi mükemmelleÅŸtirmeyi açıklar. 

logogenie gibi bir DIY logo oluÅŸturucu kullanarak dakikalar içinde profesyonel düzeyde bir logo oluÅŸturabilirsiniz. Ä°ÅŸiniz bittiÄŸinde tüm izinleri ve ticari lisansları 24,90$'a satın alarak logonuzu sonsuza kadar kullanabilirsiniz. 

Åžablon tasarım tarzı ilk kez tasarım yapacaklar için iÅŸe yarasa da, önceden bazı grafik tasarım temellerini öğrenirseniz daha iyi sonuçlar elde edersiniz. DoÄŸrudan uzman tasarımcılardan özel tasarım ipuçları için blogumuzu okumaya devam edin. 

 

Yazar Profili



David Anderson, iÅŸletme ve pazarlama bölümlerinden mezun olmuÅŸtur. Ä°letiÅŸim tasarımı konusunda uzmanlaÅŸmıştır ve birçok markanın pazarlama iletiÅŸimi alanındaki hedeflerine ulaÅŸmasına yardımcı olmuÅŸtur. Åžimdi serbest müşteriler için marka tasarımı, görsel iletiÅŸim ve pazarlama ile ilgili konularda yazıyor.  

 

Diğer makalelerimize göz atın

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin
Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bu inkar edilemez bir gerçek. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar hızla küresel pazarı ele geçiriyor. Akıllı telefonların ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için değerli yeni kanallar yarattı. Ancak mobil logo tasarımında herkese uyan tek bir yaklaşımın dijital reklamcılık alanında artık işe yaramayacağı her zamankinden daha açık. Responsive logolar b...

Daha fazla bilgi edinin
Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Grafiklerle çalışırken, büyük olasılıkla kendinizi bir noktada Photoshop'ta çalışırken bulacaksınız. Adobe Photoshop belki de dünyanın en tanınmış, popüler grafik tasarım yazılımıdır ve bu nedenle onlarca yıldır endüstri lideri olmuÅŸtur. Bu, nasıl kullanılacağını öğrenmenin kolay olduÄŸu anlamına gelmez. Ya da kullanımının sezgisel olduÄŸu anlamına da gelmez. Birçok tasarÄ...

Daha fazla bilgi edinin
Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

  Hiç kullanmayacaksanız harika bir logoya sahip olmanın ne anlamı var? Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak Microsoft Word belgeleriyle ne kadar çok iÅŸ yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Logonuzu Microsoft Word'e nasıl eklersiniz?  Bu kılavuzda, logonuzu MS word'e nasıl ekleyeceÄŸinizi adım adım açıklıyoruz. Logonuzu antetli k...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x