Logonuzu tasarlamaya başlayın

En İyi 10 Yiyecek ve İçecek Logosu ve Kendi Logonuzu Nasıl Yapabilirsiniz?

Yayınlandı: 11/04/2020
Gıda ve içecek logosu Logogenie
 
 
 
Chef Boyardee'den Whole Foods'a, yiyecek, içecek ve bakkaliye sektöründeki herkesin bir logoya ihtiyacı vardır. Ä°ster çocukları sevindirecek bir çizgi film maskotu olsun, ister yetiÅŸkinleri sevindirecek bir kelime oyunu, yiyecek ve içecek logoları iyi bir izlenim bırakabilir, marka bilinirliÄŸini artırabilir ve hatta insanları biraz acıktırabilir! 
 
Ancak “Famous Amos”tan ziyade “Little Debbie” olsanız bile, bütçenize uygun üst düzey bir logoya sahip olabilirsiniz. Bu kılavuzda, en iyi on yiyecek ve içecek logosunu analiz edecek ve bazı pratik tasarım ipuçlarını listeleyeceÄŸiz, böylece kendi başınıza profesyonel kalitede bir yiyecek ve içecek logosu yapabilirsiniz. 
 
En İyi 10 Yiyecek ve İçecek Logosu
 
Herhangi bir süpermarketin koridorunda yürüdüğünüzde düzinelerce benzersiz logo göreceksiniz — ancak bazıları diÄŸerlerinden daha iyi. AÅŸağıda, en iyi on yiyecek ve içecek logosunu bir araya getirdik ve onları bu kadar harika yapan ÅŸeyin ne olduÄŸunu açıkladık, böylece neyi hedeflemeniz gerektiÄŸini bilirsiniz.
 
 

Whole Foods Market

 
Whole foods logo
 
 
 
Whole Foods logosu yiyecek ve içecek endüstrisi için tipik bir logo olmasa da, iyi yapılmış bir logo, bu yüzden baÅŸlamak için iyi bir yer. Ana vurgu tipografi ve “whole foods ””””kelimelerinin görünümü üzerinde; tek resim O harfindeki meyve, ancak bu onların avantajına çalışıyor çünkü bu ekstra dikkat çekiyor. Daha yoÄŸun bir logoda, O'yu bir meyveye dönüştürmek fark edilmeyebilir, ancak burada merkezi bir odak noktasıdır. 
 
YeÅŸil renk gıda endüstrisi için yaygın bir seçim deÄŸildir, ancak marka kimliÄŸi nedeniyle Whole Foods için akıllıca bir seçimdir. Whole Foods, insanların markalarını  “doÄŸal,”“taze,” ve “saÄŸlıklı,” gibi kavramlarla iliÅŸkilendirmesini istiyor ve yeÅŸil tüm bunları çaÄŸrıştırıyor.
 
 

Kellogg’s

 
Kellogg's ÅŸirket logosu
 
 
Wordmark logoları — sadece ÅŸirketin adını içeren logolar — hukuk ya da finans gibi resmi sektörlerde daha fazla bulunur çünkü daha asketiktirler. Kellogg’s bu resmiyetten kabarcıklı, eÄŸlenceli yazı tipiyle sıyrılıyor; kelimenin kendisi resme dönüşüyor. 
 
Tek görsel harfler olduÄŸu için, Kellogg’s bunları tasarlarken büyük özen göstermiÅŸtir. Yakından incelediÄŸinizde, iki L'nin farklı yükseklikte olması veya iki G'nin farklı tepelere sahip olması gibi küçük ve kasıtlı tutarsızlıkları fark edeceksiniz. EÄŸer bir wordmark logosu tasarlıyorsanız, harfleri mümkün olduÄŸunca dinamik hale getirmek için ince eleyip sık dokumanız gerekir, aksi takdirde sıkıcı bir logoya sahip olma riskiyle karşı karşıya kalırsınız. 
 
Ayrıca canlı bir kırmızı olan rengin logoyu ilginç kılmaya yardımcı olduÄŸunu fark edeceksiniz. Göz alıcı renkler kullanmak, kelime iÅŸareti logolarını canlandırmak için bir baÅŸka uzman tasarımcı numarasıdır. 
 

McCormick 

 
McCormick ÅŸirket logosu
 
 
 
Baharatlarıyla ünlü McCormick, diğer tipik gıda logolarından farklı bir yaklaşım benimsiyor. Kareler, düz çizgiler ve serifli yazı tipleri daha ciddi işlerde kullanılan unsurlardır ve gıda için yersiz görünürler, ancak McCormick bunları kendi avantajına kullanır.
 
Peki bu logo neden iÅŸe yarıyor? McCormick’in hilesi renk. Yeni baÅŸlayanlar için, tıpkı Kellogg’s gibi, McCormick de aksi takdirde sert bir logoyu daha eÄŸlenceli göstermek için canlı bir kırmızı kullanıyor. Dahası, renk kutudaki M ve C harflerini birbirinden ayırarak daha sanatsal görseller elde edilmesini saÄŸlıyor. 
 
M ve C harflerinin kombinasyonu, logo tasarımında yaratıcılığın önemini gösteren harika bir örnektir. Bu harfleri birleÅŸtirmek logoyu daha akılda kalıcı hale getiriyor, ancak bunu uygulamak göründüğünden daha karmaşık. ÖrneÄŸin, M ve C'nin düz bir çizgide birleÅŸebilmesi için harflerin stili özenle seçildi. BaÄŸlandıklarında bile, okunabilirlik için küçük bir boÅŸlukla ayrıldılar. 
 
 

Dole

.
 
McCormick ÅŸirket logosu
 
 
Dole ile birlikte, gıda logolarının bazı ortak özelliklerini tanımaya baÅŸlıyoruz. Kırmızı renk, mavi vurgular ve yinelenen güneÅŸ imgeleri. 
 
Dole’un logosu çok güçlü çünkü basit — baÅŸka bir kelime iÅŸareti logosu, ancak güneÅŸin merkezi görüntüsüyle cazip hale getirilmiÅŸ. GüneÅŸ ışınları, logolar için iyi bir teknik olan dikkatinizi çekmek için öncü çizgiler olarak iÅŸlev görür. Dole'deki O harfinin etrafında ortalanması ise pastanın üzerindeki krema... 
 
Mavi alt kısım da bahsetmeye deÄŸer. Mavi, gıda logoları için kullanışlı bir vurgu rengidir çünkü sıcak tonları, özellikle de kırmızıyı topraklar. Kontrast, iki rengin birbiriyle oynamasını saÄŸlar — ancak yalnızca minimum miktarda mavi olduÄŸunda. Renklerinizin rekabet etmesini istemezsiniz. 
 

Homespun Chili

 
McCormick ÅŸirket logosu
 
 
Ev markalarından uzaklaÅŸan Homespun Chili'nin logoları için ek bir hedefi var: insanların isimlerini hatırlamalarını saÄŸlamak. Küçük gıda ÅŸirketleri, logolarının sektör liderlerinin logoları kadar tanınır olmasını istiyorlarsa, logoları için daha fazla çaba sarf etmelidirler. 
 
Homespun Chili, gıda görselleri ve kırmızı renk gibi yaygın trendlere dayanıyor, ancak ekstra akılda kalıcılık için bunlara yeni ve ilginç bir yorum getiriyor. Girdaplar ve döngüler kullanabileceÄŸiniz en eÄŸlenceli imgelerden bazılarıdır, bu nedenle bu logo bilinmeyen bir ÅŸirketi arkadaÅŸ canlısı ve davetkar olarak sunar. 
 
 

Swirl

 
McCormick ÅŸirket logosu
 
 
Swirl logosu, gıda logoları için alternatif stilleri, hatta minimalizmi bile kullanabileceÄŸinizi gösteriyor. Bazen kendinizi farklı kılmak iÅŸe yarar ve Swirl’ün logosu tam da bunu yapıyor. 
 
Gıda logosu trendlerinden bazılarını koruyor, ancak onlara özel bir dokunuÅŸ getiriyor. ÖrneÄŸin, bir yemek resmi var, ancak orijinal bir tarzda yapılmış. Ayrıca diÄŸer gıda logoları gibi kırmızı yerine pembeyi tercih ettiklerini de fark edeceksiniz. Pembe, kırmızı ile aynı dikkat çekici avantajlara sahiptir ve renk çarkında hemen yan taraftadır. 
 
 

Chiquita

 
Chiquita ÅŸirket logosu
 
 
Chiquita listemize maskot kavramını getiriyor. Resmi adıyla “Miss Chiquita,” ilk olarak “Hagar the Horrible” ve “Hi and Lois,” gazete ÅŸeritlerinin yaratıcısı popüler karikatürist Dik Browne tarafından çizildi ve gerçek hayattaki ÅŸarkıcı-dansçı Carmen Miranda'dan esinlenerek modellendi. Onun tropik kültürü Chiquita’nın amiral gemisi olan muzları tamamlıyor. 
 
Çiquita çıkartmaları çok küçük olduÄŸundan, görünürlüğü artırmak için karakterin nasıl çok basit çizildiÄŸine dikkat edin. Bu iyi bir ders: logonuzu tasarlarken her zaman nerede görüneceÄŸini aklınızda bulundurun. 
 
Bir baÅŸka ilginç taktik de mavi kullanımı. Tipik olarak, mavi yalnızca gıda logolarında ikincil renkler veya vurgular olarak kullanılır, ancak Chiquita'nın bir numarası var — bu çıkartmaların mavi ile mükemmel bir uyum saÄŸlayan parlak sarı muzların üzerine yapıştırılacağını biliyorlar. Muzun tamamına bakıldığında, çıkartma sadece küçük bir parça, yani mavi hala sonuçta sadece bir vurgu rengi. 
 
 

Horizon Organik

 
Horizon organik logosu
 
 
 
Horizon Organic süt ürünleri konusunda uzmanlaÅŸmıştır, bu nedenle bir inek iyi bir maskot olur. Çizgi film tarzı, süt ürünleri ve özellikle süt için ana pazar olan çocuklar için daha çekici hale getiriyor. Satın alan onlar olmasa bile, çocuklar yine de satın alma kararlarını etkiliyor. 
 
Whole Foods gibi Horizon Organic de markasını “saÄŸlıklı” ve “doÄŸal” gibi kavramlarla iliÅŸkilendirmek için logosunu kullanıyor; ancak aynı amaçlara ulaÅŸmak için Dünya resmini tercih ediyor. 
 
 

Earthbound Çiftliği

 
Earth bound logo
 
 
Earthbound Farm daha önceki logolarda gördüğümüz birçok tekniÄŸi bir araya getiriyor: kırmızı renk, güneÅŸ görüntüleri ve saÄŸlıklı ve doÄŸal görünmek için yeÅŸil. Bu trendlerin kullanımı, Earthbound Farm tasarımcılarının etkili ve verimli bir logo için bu logoyu kitaba göre oluÅŸturduklarını gösteriyor. 
 
 

Betty Crocker

 

Betty cocker logosu

 
 
Ä°konik bir markanın dümeninde yer alan Betty Crocker logosu, sadece küçük deÄŸiÅŸikliklerle onlarca yıldır varlığını sürdürüyor. Bu tutarlılık markanın tanınırlığı açısından harikalar yaratıyor, zira sadık müşterilerin kutunun üzerindeki kırmızı kaşığı aramaları yeterli. 
 
Betty Crocker logosunun tipografisi biraz deÄŸiÅŸmiÅŸ olsa da, neredeyse bir imza gibi el yazısı stilini her zaman korumuÅŸtur. Bu, özellikle ÅŸirket adı bir kiÅŸi’nin adı olduÄŸunda, müşterilerinize kiÅŸisel görünmek için harika bir seçimdir. 
 
Kırmızı kaşığın kendisi de çok şık. Kaşık, özellikle de ahÅŸap bir yemek kaşığı, yemek piÅŸirmeyi anımsatır ve Betty Crocker ürünlerini tercih eden ÅŸefler ve aşçılar için doÄŸru kutucukları iÅŸaretler. Ve kırmızı, zaten bildiÄŸiniz gibi, gıda endüstrisine mükemmel bir ÅŸekilde uyuyor. 
 
 

Kendi Yiyecek ve İçecek Logonuzu Nasıl Tasarlarsınız? 5 Uzman İpucu

 
Yukarıda gördüklerimize dayanarak, iÅŸte kendi gıda logonuzu tasarlamak için 5 paket ipucu. 
 
 

Kırmızı ve Diğer Sıcak Renkler

 
 
En iyi gıda logolarının neredeyse tamamında kırmızı renk kullanılması tesadüf deÄŸildir. Uzman tasarımcılar, kırmızının kanla ilgili çaÄŸrışımları nedeniyle açlığı artırdığını bilirler. Bu da çoÄŸu büyük gıda markasının neden kırmızı ve bol miktarda kırmızı kullandığını açıklıyor. 
 
Kırmızı, sarı veya turuncu gibi diÄŸer sıcak renklerle iyi uyum saÄŸlar, bu yüzden sık sık vurgu rengi olarak kullanıldıklarını görürsünüz. Sıcak renkler genel olarak daha mutlu ve arkadaÅŸ canlısı olma eÄŸilimindedir, bu da gıda endüstrisine uygundur çünkü özünde gıda insanları mutlu eder. 
 
Pembe de, birbirinin yerine kullanılmasa da, gıda markalaÅŸmasında sıklıkla kullanılır. Pembe, tatlılar ve ÅŸekerlemeler (veya Swirl gibi dondurmalar) için en iyi renk seçeneklerinden biridir ve bu yiyeceklerin daha önemli olduÄŸu gençliÄŸi anımsatır. 
 
 

Logoda İştah Açıcı Yiyecekler

 
 
Bir logonun amaçlarından biri, ne yaptığınızı görseller aracılığıyla anında iletmektir. Bunu göz önünde bulundurarak, özellikle Whole Foods gibi logonun geri kalanına entegre edildiÄŸinde, logonuza yiyecek resimleri eklemek çok açıktır. 
 
Ama nasıl olsa bir yemek resmi ekleyeceÄŸinize göre, lezzetli görünmesini de saÄŸlayabilirsiniz. Logonuzdaki iÅŸtah açıcı yiyecekler sadece ne sunduÄŸunuzu anlatmakla kalmaz, aynı zamanda insanları bir ısırık almaya da teÅŸvik eder. Yiyeceklerin üzerimizde öyle ilkel bir etkisi vardır ki, bir resmini görmek bile aÄŸzımızı sulandırmaya yeter. 
 
Tabii ki baÅŸka semboller de gıdayı temsil eder. Çatal veya Betty Crocker’ın tahta kaşığı gibi mutfak eÅŸyaları da meyve ve sebzelerin yetiÅŸtiÄŸi bitkiler gibi gıda endüstrisine iÅŸaret eder. 
 
EÄŸer doÄŸal ya da organik gibi saÄŸlıklı gıdalara yöneliyorsanız, önünüzde pek çok yeni simge var demektir. GüneÅŸ popüler bir simgedir çünkü büyümeyi, saÄŸlığı ve mutluluÄŸu ifade eder.  
 
 

Mutfak Türleri için Kültürel Referanslar

 
 
Bir çok yiyecek coÄŸrafya ve kültürle yakından iliÅŸkilidir. Bazen bu, yiyeceÄŸin ortaya çıktığı yerdir; bazen de o yiyeceÄŸi mutfağında yoÄŸun olarak kullanan bir kültürdür. Bu tür beyinsel çaÄŸrışımlar logo tasarımı için altın madenleridir çünkü bunlar iletiÅŸime giden kestirme yollardır. 
 
EÄŸer sattığınız gıdanın kültürel baÄŸları varsa, onlara yaslanın (tabii ki saygılı bir ÅŸekilde). Bayan Chiquita iyi bir örnektir, çünkü elbisesi muzların geldiÄŸi tropik bölgeleri anımsatmaktadır. Bu tekniÄŸi, Meksika mutfağı için kullanılan ÅŸeker kafatasları gibi belirli bir mutfak türüne odaklanan restoranlarda çokça görürsünüz. 
 
 

Maskotlar

 
 
Hepimizin kendi favori kahvaltılık gevrek maskotları var, değil mi? Maskotlar, diğer sektörlere göre nispeten daha eğlenceli olan gıda sektöründe rahat bir yuva bulabilirler
 
Maskotlar, yukarıda da belirttiÄŸimiz gibi satın alma kararlarını hala etkileyen genç pazarlara kesinlikle daha çekici gelmektedir. Çocuklara satış yapıyorsanız, antropomorfik bir çizgi film maskotu güvenli bir bahis olacaktır. 
 
YetiÅŸkinler içinse, logolardaki daha gerçekçi gıda maskotları bir markayı insanlaÅŸtırmaya yardımcı olabilir ve onları yüzsüz bir ÅŸirketten çok kiÅŸisel bir arkadaÅŸ gibi gösterebilir. Betty Crocker ya da Jemima Teyze'yi düşünün; insanlar bu ÅŸirketler hakkında sanki yaÅŸayan, nefes alan insanlarmış gibi konuÅŸurlar. 
 
 

Çemberler ve Eğriler

 
 
Son olarak, gıda endüstrisi daha neÅŸeli ve pozitif olma eÄŸiliminde olduÄŸundan, dairesel ve kıvrımlı ÅŸekillerden faydalanır. Estetik açıdan, kıvrımlar gözü hareket ettirir veya “dans ettirir, ” düz çizgiler ise daha katı ve boÄŸucudur. Elbette, istikrar veya yeterlilik gösteriyorsanız düz çizgiler iÅŸe yarar, ancak gıda endüstrisi için bu daha çok “iyi vakit geçirmekle ”ilgilidir.” 
 
Logolarda, Whole Foods ve Chiquita'da (ve bir dereceye kadar Betty Crocker'da) olduÄŸu gibi, logoyu çerçevelemek için en yaygın olarak daireler kullanılır. Geleneksel bir logo istiyorsanız dairesel çerçeveler mükemmeldir, ancak daha modern veya alışılmışın dışında bir ÅŸey istiyorsanız mükemmel deÄŸildir. 
 
EÄŸer sürüden ayrılmak istiyorsanız, Horizon Organic gibi resimler veya Swirl gibi harflerinizin tipografisi olsun, kullandığınız görsellerde ağırlıklı olarak eÄŸrileri kullanabilirsiniz. Hatta köşeli köşeleri yuvarlatarak “yumuÅŸatabilirsiniz” heybetli bir logonun biraz daha arkadaÅŸ canlısı olmasını istiyorsanız iyi bir tasarım tekniÄŸi. 
Logogenie'nin gıda logosu üreticisi
 

Yiyecek ve İçecek Logosu Nasıl Yapılır

 
 
Åžimdi etkili bir yiyecek ve içecek logosunda nelerin olması gerektiÄŸi hakkında bir fikriniz olduÄŸuna göre, asıl soru nasıl bir logo yapacağınızdır? Esasen iki seçeneÄŸiniz var: sizin için tasarlaması için birini tutmak veya kendiniz tasarlamak. Her ikisinin de kendine özgü avantajları ve dezavantajları vardır, bu yüzden her ikisini de ayrı ayrı inceleyelim. 
 
 

Tasarımcı İşe Alma

 
 
Profesyonel tasarımcılar yukarıda bahsettiÄŸimiz tüm ipuçlarını, püf noktalarını ve teknikleri ve daha fazlasını ezbere bilirler. Serbest çalışan veya bir ajanstan bir tasarımcı tuttuÄŸunuzda, onların uzmanlıklarını da zamanları kadar satın almış olursunuz. 
 
Sorun ÅŸu ki, hiçbir yetenekli tasarımcı bedavaya çalışmaz. Bir tasarımcı tutmanın en göze çarpan dezavantajı maliyettir — yetenekli tasarımcılar logo tasarımı için yüzlerce hatta binlerce dolar ücret alırlar. 
 
Bazen Fiverr gibi sitelerde daha ucuz alternatifler bulabilirsiniz, ancak bu sitelerin vaat ettiklerini yerine getirme konusunda kötü bir sicili var ve kazıklandıklarını düşünen tonlarca eski Fiverr kullanıcısı var. Bir logo tasarımı için endüstri standardı yaklaşık 200 $'dır, bu nedenle birisi 5 $ talep ederse şüphelenmekte haklısınız. 
 
Ayrıca, ayıracak paranız olsa bile, sizin için doÄŸru tasarımcıyı bulmak zor olabilir. Grafik tasarım yaratıcı bir alandır, bu nedenle aralarından seçim yapabileceÄŸiniz sayısız sanatsal stil vardır. Hem vizyonunuzu anlayan hem de bunu hayata geçirebilecek bir tasarımcı bulduÄŸunuzdan emin olmalısınız, ancak bu zaman alabilir. 
 
 

Kendiniz Bir Logo Tasarlayın

 
 
EÄŸer bütçenizde bir logoya ayıracak paranız yoksa, umutsuzluÄŸa kapılmayın. GeçmiÅŸte sınırlı seçeneklere sahip olsanız da, günümüzde teknoloji neredeyse herkesin logogenie gibi çevrimiçi bir logo tasarım aracı kullanarak kendi logosunu tasarlayabileceÄŸi ÅŸekilde geliÅŸti. 
 
Dijital çağımızda tasarım yazılımı, ellerinizin teknik becerisinden çok yaratıcı fikirlerinizle ilgili. Fırça darbelerinizde veya kalem gölgelendirmelerinizde ustalaÅŸmanıza gerek yok — sabit ellere bile ihtiyacınız yok. Dijital logo oluÅŸturucularla tek ihtiyacınız olan bir fikir
.
 
Logogenie ve diÄŸer çevrimiçi tasarım araçları, ilk kez kullananlar için bile tasarımı hızlı ve kolay hale getirmek için ÅŸablonlar kullanır. Ä°lk olarak, açılır menüden sektörünüzü seçersiniz. 
 
 
Åžablonlarımızı en iyi sektörlerin ihtiyaç ve taleplerine göre kategorize ettik, bu nedenle sizinkini bulmak ilk adım. Algoritmamız daha sonra sektörünüz için en iyi seçenekleri oluÅŸturacaktır. 
 
Logogenie'nin gıda logosu üreticisi
 

Sadece beÄŸendiÄŸinizi seçin ve düzenlemeye baÅŸlayın. Her ÅŸablonu istediÄŸiniz gibi özelleÅŸtirebilir, seçimlerinizi kiÅŸiselleÅŸtirebilirsiniz: 

 
- Ana görseller
- Şirket adı ve sloganı
- Yazı tipi ve tipografi
- Renk şemaları
- Metin ve resim boyutları
- Metin ve resim yerleÅŸimi
- Yeni simgeler ekleme
- Katmanlama (bazı görüntüleri diğerlerinin arkasına veya önüne koyma)
 
 
200'den fazla simgeden oluÅŸan dahili kütüphanemizden seçim yapabilirsiniz. Hızlı bir bakış, gökkuÅŸağı yapraklı aÄŸaçlar, kalkan armaları, kitaplar, mezuniyet kepleri ve daha fazlası dahil olmak üzere yukarıda bahsettiÄŸimiz entelektüel imgelerden bol miktarda olduÄŸunu gösteriyor. 
 
 
 
logogenie gibi bir DIY logo oluÅŸturucu kullanarak dakikalar içinde profesyonel düzeyde bir logo oluÅŸturabilirsiniz. Ä°ÅŸiniz bittiÄŸinde tüm izinleri ve ticari lisansları 24,90$'a satın alarak logonuzu sonsuza kadar kullanabilirsiniz. 
 
Åžablon tasarım tarzı ilk kez tasarım yapacaklar için iÅŸe yarasa da, önceden bazı grafik tasarım temellerini öğrenirseniz daha iyi sonuçlar elde edersiniz. DoÄŸrudan uzman tasarımcılardan özel tasarım ipuçları için blogumuzu okumaya devam edin. 
 
 
 
 

Diğer makalelerimize göz atın

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin
Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bu inkar edilemez bir gerçek. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar hızla küresel pazarı ele geçiriyor. Akıllı telefonların ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için değerli yeni kanallar yarattı. Ancak mobil logo tasarımında herkese uyan tek bir yaklaşımın dijital reklamcılık alanında artık işe yaramayacağı her zamankinden daha açık. Responsive logolar b...

Daha fazla bilgi edinin
Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Grafiklerle çalışırken, büyük olasılıkla kendinizi bir noktada Photoshop'ta çalışırken bulacaksınız. Adobe Photoshop belki de dünyanın en tanınmış, popüler grafik tasarım yazılımıdır ve bu nedenle onlarca yıldır endüstri lideri olmuÅŸtur. Bu, nasıl kullanılacağını öğrenmenin kolay olduÄŸu anlamına gelmez. Ya da kullanımının sezgisel olduÄŸu anlamına da gelmez. Birçok tasarÄ...

Daha fazla bilgi edinin
Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

  Hiç kullanmayacaksanız harika bir logoya sahip olmanın ne anlamı var? Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak Microsoft Word belgeleriyle ne kadar çok iÅŸ yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Logonuzu Microsoft Word'e nasıl eklersiniz?  Bu kılavuzda, logonuzu MS word'e nasıl ekleyeceÄŸinizi adım adım açıklıyoruz. Logonuzu antetli k...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x