Logonuzu tasarlamaya başlayın

En İyi 10 Seyahat Logosu ve Logo Oluşturucumuzla Kendi Logonuzu Nasıl Tasarlayabilirsiniz?

Yayınlandı: 07/01/2021

Seyahat etmenin eÄŸlenceli ve heyecan verici olması, insanların doÄŸal macera tutkusundan yararlanması gerekir… peki neden bu kadar çok seyahat logosu sıkıcı? EÄŸer bir seyahat markasıysanız, logonuz müşterileri cezbetmek ve yüksek ruhlarını teÅŸvik etmek için sektörün heyecanını ve coÅŸkusunu yansıtmalıdır. Asıl soru, logo tasarımında yeniyseniz böyle bir seyahat logosunu nasıl tasarlayacağınızdır. 

Bu kılavuzda, kendi seyahat logonuzu nasıl tasarlayacağınızı, taklit edilebilecek en iyi 10 seyahat logosuna derinlemesine bir bakışla baÅŸlayarak açıklıyoruz. Bu büyük seyahat markalarının logolarında neleri doÄŸru yaptıklarını açıklayacak ve ardından yeni ve küçük iÅŸletmelerin kendi seyahat logoları için kullanabilecekleri pratik tavsiyelere deÄŸineceÄŸiz. 

 

1. Lufthansa logo tasarımı


Lufthansa logo

 

Alman havayolu ÅŸirketi Lufthansa baÅŸlangıç için harika bir seyahat logosu; seyahat logoları için geleneksel kuralların çoÄŸunu iyi bir ÅŸekilde sergiliyorlar. Yeni baÅŸlayanlar için, sembolleri için amblematik bir kuÅŸ kullanıyorlar — kuÅŸlar, uçaklar ve diÄŸer uçan nesneler seyahat logoları için yaygın seçimlerdir çünkü herhangi bir yere gitme özgürlüğünü temsil ederler (seyahatlerin çoÄŸunun uçmayı içerdiÄŸinden bahsetmiyorum bile). 

Sadece kuÅŸ ikonografisi deÄŸil, aynı zamanda tasarlandığı stil. Lufthansa, logo tasarımında ÅŸekilleri kullanma kılavuzumuzda açıklandığı gibi, istikrar ve güvenilirliÄŸi ifade eden tekrarlanan paralel çizgileri iyi kullanıyor. 

Seyahat markaları için, bu paralel çizgiler genellikle statik görüntülerde hareketi göstermek için kullanılır ve resmedilen kuÅŸa ileriye doÄŸru uçuyormuÅŸ hissi verir. Marka adının yazımında olduÄŸu gibi çok fazla düz çizgi, bir logonun katı veya resmi görünmesine neden olabilir. Lufthansa, imajlarını yumuÅŸatmak ve daha rahat görünmek için kuÅŸu bir daire içine alarak buna karşı koyuyor. 

 

2. Airbnb logo tasarımı

 

Airbnb logosu

 

Her sektörde en çok tanınan logolardan biri olan Airbnb, çeÅŸitli grafik tasarım ilkelerini bir araya getirerek her kutuyu iÅŸaretleyen basit ama anlamlı bir seyahat logosu oluÅŸturuyor. EÄŸrilerin ve dairelerin kullanımı logonun rahat ve eÄŸlenceli görünmesini saÄŸlıyor; bu da insanları yabancıların evlerinde yaÅŸamaya davet eden bir markanın korkularını azaltmak için iyi bir seçim. 

Bu rahat stil, evrensel olarak tanınan bir barış ve güven sembolü olan baÅŸ aÅŸağı kalp ÅŸekliyle daha da ileri götürülüyor. Bununla birlikte, Airbnb logosunun en ilham verici unsurlarından biri, dijital harita iÅŸaretçilerine (ortadaki ÅŸekil) ince bir selamdır. Her zaman belirgin olmasa da, bu noktalı oval, dijital haritalardaki iÅŸaretçilerle iliÅŸkilendiriliyor ve izleyici Airbnb'yi daha önce hiç duymamış olsa bile markanın seyahat sektöründe olduÄŸunu ima ediyor. 

 

3. Tripadvisor logo tasarımı

.
 

Tripadvisor logosu

 

Tripadvisor, uzun mesafeli ulaşım veya konaklama hizmeti sunmasa bile dünyanın en popüler seyahat markalarından biridir. Gerçek seyahatten çok tavsiye ve planlama alanında oldukları için, diÄŸer seyahat markalarının yapamayacağı daha çeÅŸitli tasarım tekniklerini deneyebilirler. 

ÖrneÄŸin, baykuÅŸlar zeka çaÄŸrışımları nedeniyle genellikle eÄŸitim logoları için kullanılır. Bununla birlikte, Tripadvisor'ın bir ayağı seyahat endüstrisinde, diÄŸeri eÄŸitim endüstrisinde olduÄŸu için baykuÅŸ mükemmel bir seçimdir; bir kuÅŸ olarak seyahat logoları için çok uygundur. Dairelerin aşırı kullanımı da onları daha cana yakın ve ilk kez gelen kullanıcılara hoÅŸ görünmesini saÄŸlar. 

 

4. Expedia logo tasarımı

 

Expedia logosu

 

Uçaklar seyahat logoları için fazla gösteriÅŸli görünebilir, ancak hava yolculuÄŸunu temsil etmek için daha iyi bir sembol yoktur —  kimse Expedia'nın logosunu gördükten sonra hangi sektörde olduÄŸunu sorgulamayacaktır. Bu logoyu harika yapan ÅŸey, uçağın kuyruÄŸundan gelen uzun çizgidir: Lufthansa’nın tekrarlanan paralel çizgileri gibi, uçağın arkasından gelen uzun çizgi, görüntünün ilerliyormuÅŸ gibi görünmesini saÄŸlar ve logoya daha fazla hayat katar. 

Ayrıca Lufthansa gibi, Expedia da markanın daha davetkar görünmesini saÄŸlamak için logolarını bir daire içine alır. Logo tasarımı için renk teorisine aÅŸinaysanız, Expedia’nın renk seçimini de takdir edebilirsiniz. Koyu mavi, seyahat korkularını hafifletmek için gerekli özellikler olan kabiliyet ve güveni öne çıkarırken, logo tasarımı için renk kombinasyonları kılavuzumuzda açıkladığımız gibi sarı vurgu için mükemmel bir eÅŸleÅŸmedir. 


5. Azul Airlines logo tasarımı

 

Mavi logo

 

Logo tasarım ipuçlarında kuralları öğrenmek çok önemlidir, ancak kuralları ne zaman çiÄŸneyeceÄŸinizi öğrenmek de öyle. Brezilya'nın Azul Havayolları, seyahat logoları için standart en iyi uygulamalardan sapıyor, ancak bunu yine de iÅŸe yarayacak bir ÅŸekilde yapıyor. 

Özellikle, Azul Havayolu’nun logosu çok köşeli, dikdörtgenler, düz çizgiler ve keskin köşelerle dolu. Tüm bu tasarım teknikleri ciddi ve profesyonel markalar için ayrılmıştır — samimiyet pahasına otoriteyi ve istikrarı temsil ederler. 

Ancak, Azul otoriterliÄŸi iki ÅŸekilde yumuÅŸatıyor. Ä°lk olarak, canlı ve pastel renkler kullanarak eÄŸlenceli ve tuhaf bir denge kuruyor. Ayrıca yaratıcı ve benzersiz görseller kullanıyor — Güney Amerika kıtası kübist bir hayalde yeniden canlandırılmış. Bu görsel, insanların markayı yalnızca hatırlamasına deÄŸil, aynı zamanda ana coÄŸrafi faaliyet alanıyla iliÅŸkilendirmesine de yardımcı oluyor. 

 

6. Budget Yatra logo tasarımı

 

Budget yatra logo

 

Tıpkı Budget Yatra nın seyahat hizmetlerini düşük bütçeli gezginler için eriÅŸilebilir hale getirmesi gibi, logoları da geleneksel seyahat logosu tekniklerini alıp onlara “ucuz” bir hava katıyor. Bu yürünmesi gereken hassas bir çizgi — herkes düşük maliyetli bir havayolu istiyor ama kimse “ucuz” bir havayolu istemiyor — ancak Budget Yatra bunu zarif bir ÅŸekilde yapıyor. 

Birincisi, bir uçağın “daha ucuz” bir versiyonunu kağıt muadili ile kullanıyorlar. Kağıt uçaklar karmaşık olabilir, bu nedenle minimal çizgiler ve ayrıntılarla basit ve göz yormayan bir görsel stil tercih etmiÅŸler. Dahası, vurgu renkleri turuncu, ucuz ve ekonomik ürünlerle yakından iliÅŸkilidir; logo tasarımcılarının araÅŸtırmalarını yaptıkları açıktır. 

 

7. Velvet Escape logo tasarımı

 

Kadife kaçış

 

Bir seyahat blogu ve destinasyon inceleme sitesi olarak Velvet Escape'in logosu için bir havayolu ÅŸirketinden veya doÄŸrudan seyahat hizmetinden farklı kriterleri var. YeÅŸil renkleri ve çevreci imgeleriyle özgürlüklerinden faydalanıyorlar; daha genç ve çevre dostu gezginlere hitap ediyorlar. 

Ancak Velvet Escape yine de insanların hangi sektörde olduklarını bilmelerini istiyor, bu nedenle seyahat logolarının birkaç temel özelliÄŸini koruyorlar. Logoları, seyahat logoları için iyi kullanılan bir simge olan kuÅŸ görüntüsü etrafında dönüyor ve hareketi göstermek için arkaya uzun bir çizgi ekliyorlar (tıpkı Expedia gibi). Ä°yi yaptıkları ÅŸey, tüm bu unsurları bir araya getirmek — kuÅŸun uçuÅŸ çizgisi yaprağın damarı olarak ikiye katlanıyor ve okuyucuların kolayca tanıyabileceÄŸi unutulmaz bir logo yaratıyor. 

 

8. Garuda Indonesia logo tasarımı

 

Garuda indonesia

 

KuÅŸların ve tekrarlanan paralel çizgilerin seyahat logosu trendlerinden daha önce bahsetmiÅŸtik, ancak Garuda Indonesia’nın logosu her ikisini de mükemmel bir ÅŸekilde gösteriyor. Logonun tamamının bir araya geliÅŸ ÅŸekli görüntünün dinamik hareketini gerçekten vurguluyor ve çizgilerin saÄŸdan sola doÄŸru incelmesiyle daha da belirginleÅŸiyor. 

Ayrıca eÄŸri kullanımından da bahsetmekte fayda var — en dikkat çekici unsurlar yuvarlak ve dairesel, bu da markanın daha eÄŸlenceli görünmesini saÄŸlıyor. KuÅŸ’un gagası ve “kızgın” gözleri bile logonun çok agresif görünmesini engellemek için köşelerde hafifçe yuvarlatılmış. Mavinin hem açık hem de koyu tonlarını içeren renk seçimi, markanın sırasıyla hem samimi hem de profesyonel görünmesine yardımcı oluyor. 

 

9. Anywhere We Roam logo tasarımı

 

Anywhere we roam logo

 

Bir baÅŸka seyahat blogu olan Anywhere We Roam, Airbnb’nin kitabından bir sayfa almış gibi görünüyor. Onlar da dijital haritalardaki ince iÅŸaretleri ana görsel olarak kullanıyorlar, bu da izleyenlere seyahat iÅŸinde olduklarına dair bir ipucu veriyor. Ancak Airbnb'den farklı olarak, ortadaki belirgin noktayı da ekleyerek, bunun aslında bir harita iÅŸareti olduÄŸuna dair hiçbir şüphe bırakmıyorlar. 

Siyah ve beyaz logolar renkli olanlardan daha ciddi görünme eÄŸiliminde olsa da, Anywhere We Roam sevimli ayak ve ayak parmakları yorumlarıyla iÅŸleri hafif tutuyor. Ayak izleri için kullandıkları benzersiz stil, seyahat endüstrisini ilk kez izleyenlere temsil etmekle kalmıyor, aynı zamanda okuyucularının zihninde kalıcı bir izlenim bırakıyor. 

 

10. Cathay Pacific logo tasarımı

 

Cathay pacific logo

 

Son olarak, en baÅŸarılı seyahat logolarından birine ve sektör için en iyi logo tasarım tekniklerinden bazılarına sahibiz. Cathay, diÄŸer seyahat logoları gibi bir kuÅŸ ÅŸekli ve tekrarlanan paralel çizgiler kullanıyor, ancak bunu tamamen benzersiz ve orijinal bir ÅŸekilde yapıyorlar. Bu görüntünün bir kuÅŸ olup olmadığı bile tartışmalı — ancak bu tür bir gizem onu daha akılda kalıcı hale getiriyor. 

Sadece seyahat logolarının deÄŸil, tüm logo tasarımlarının amacı budur — denenmiÅŸ ve doÄŸru tasarım tekniklerini kullanmak, ancak bunları daha önce hiç yapılmamış bir ÅŸekilde yapmak. Bunu baÅŸarabilirseniz, Cathay Pacific’inki kadar ikonik görünen bir seyahat logosuna sahip olursunuz. 

 

Seyahat Logonuzu Tasarlamak İçin 3 Uzman İpucu

 

Yukarıdaki en iyi seyahat logolarından ne çıkarabilirsiniz? Ä°ÅŸte seyahat logonuzu oluÅŸtururken aklınızda bulundurmanız gereken en önemli 3 ipucu. 

 

1. Uçuş görüntüleri

 

Logolar sadece eÄŸlenceli renkler ve hayvan maskotlarından ibaret deÄŸildir — logolar iletiÅŸim araçlarıdır, böylece onları gören herkes hangi iÅŸte olduÄŸunuzu bilir. Esasen logonuz, kim olduÄŸunuzu ve ne yaptığınızı açıklayan hızlı bir reklamdır. 

Bu nedenle, seyahat logoları için, seyahat sektöründe olduÄŸunuzu belirtmek için uçuÅŸ veya uçma görüntülerini dahil etmek istersiniz (yukarıdaki seyahat blogları gibi bir havayolu ÅŸirketi olmasanız bile). En belirgin ve en yaygın iki simge uçaklar ve kuÅŸlardır, ancak neyse ki her ikisi de hala benzersiz ve orijinal olabileceÄŸiniz kadar geniÅŸ bir yelpazeye sahiptir. 

Tek bir görüntü veya stile karar vermeden önce her zaman ne tür bir marka olmak istediÄŸinizi düşünün. ÖrneÄŸin, Tripadvisor eÄŸitici ve bilge olarak görünmek istiyor, bu yüzden bir baykuÅŸ kullanıyorlar — hala bir kuÅŸ, ancak marka kimliklerine özgü bir kuÅŸ. Benzer ÅŸekilde, Budget Travel bir indirim markası olduÄŸu için kağıt uçak kullanıyor; yine bir uçak, ancak özel iÅŸ hedeflerine hitap eden bir tarzda. 

 

2. Daireler ve eÄŸriler

 

Kime sorduÄŸunuza baÄŸlı olarak, seyahat etmek korkutucu ve sinir bozucu olabilir — özellikle de iÅŸin içinde hava yolculuÄŸu varsa. Bu korkuları hafifletmeye yardımcı olmak için, birçok seyahat logosu pastel renkler, sevimli görüntüler ve daireler/eÄŸriler gibi insanları rahatlatan görsel stilleri içerir. 

Logo tasarımında ÅŸekiller kılavuzumuzda açıkladığımız gibi, daireler ve eÄŸriler eÄŸlenceli ve samimi bir görünüm yaratır. Göz doÄŸal olarak gördüğü herhangi bir çizgiyi takip ettiÄŸinden, dairesel ve dalgalı çizgiler, ciddi ve anlamsız görünen düz çizgiler ve keskin köşelerin aksine, tuhaf ve izlemesi eÄŸlenceli görünür. 

Seyahatle ilgili doÄŸal korkuları hafifletmek ve müşterileri rahatlatmak için daire ve eÄŸrilerin kullanıldığı pek çok seyahat logosu görüyoruz. Seyahatin özünde eÄŸlenceli ve kaygısız olması beklenir — bir eÄŸlence aktivitesi — bu nedenle birçok seyahat markası rahat logo tasarımıyla buna eÄŸilir. 

 

3. Hareketi göstermek için çizgileri kullanın

 

Çizgi roman sayfalarından fırlamış bir teknik olan birçok seyahat logosunda çizgiler kullanılarak göz, duraÄŸan bir görüntünün hareketli olduÄŸuna inandırılır. Yukarıda da belirtildiÄŸi gibi, insan gözü gördüğü herhangi bir çizgiyi takip eder ve bu göz hareketi manipüle edilerek görüntünün gerçekte olduÄŸundan daha “canlı” görünmesi saÄŸlanabilir. 

Seyahat logolarında bu tekniÄŸin oldukça yaygın olan iki kullanımı vardır. Birincisi paralel çizgilerdir; hepsi aynı yönde ilerleyen birden fazla çizginin kullanılması, sanki hareketli bir nesnenin fotoÄŸrafı gibi bir bulanıklık yaratıyormuÅŸ gibi nesnenin hareket ettiÄŸini gösterir. 

Ä°kincisi, tek bir çizginin kullanılmasıdır, ancak dikkatin çoÄŸunu çekecek ÅŸekilde yapılır. Hem Expedia logosunda hem de Velvet Escape logosunda “trail” çizgisi diÄŸer çizgilerden çok daha uzundur, bu da onları öne çıkarır. Bu tekniÄŸin güzelliÄŸi, çizgiyle istediÄŸiniz her ÅŸeyi yapabilmenizdir: düz ve uzun bir çizgi görüntünün daha hızlı ve daha uzaÄŸa gittiÄŸini gösterirken, dalgalı veya dolambaçlı bir çizgi o nesnenin dans ettiÄŸini veya eÄŸlendiÄŸini gösterebilir. 

Hangi tekniÄŸi kullanırsanız kullanın, çizgiyi nesnenin arkasına koyduÄŸunuzdan emin olun, böylece nesne ilerliyormuÅŸ gibi görünecektir. Kısacası, çizgileri nesnenin nereye gittiÄŸini deÄŸil, nerede olduÄŸunu gösterecek ÅŸekilde yerleÅŸtirin. 

 

Moda Oluşturucu ile Seyahat Logosu Nasıl Tasarlanır

Logogenie'nin logo oluÅŸturucusu

 

Åžimdi etkili bir seyahat logosunda nelerin olması gerektiÄŸi hakkında bir fikriniz olduÄŸuna göre, asıl soru ÅŸu: Nasıl bir logo yaparsınız? Esasen iki seçeneÄŸiniz var: sizin için tasarlaması için birini tutmak veya kendiniz tasarlamak. Her ikisinin de kendine özgü avantajları ve dezavantajları vardır, bu yüzden her ikisini de ayrı ayrı inceleyelim. 
Bir Tasarımcı Tutmak

Profesyonel tasarımcılar yukarıda bahsettiÄŸimiz tüm ipuçlarını, püf noktalarını ve teknikleri ve daha fazlasını ezbere bilirler. Serbest çalışan veya bir ajanstan bir tasarımcı tuttuÄŸunuzda, zamanları kadar uzmanlıklarını da satın almış olursunuz. 

Sorun ÅŸu ki, hiçbir yetenekli tasarımcı ücretsiz çalışmaz. Bir tasarımcı tutmanın en göze çarpan dezavantajı maliyettir; yetenekli tasarımcılar logo tasarımı için yüzlerce hatta binlerce dolar ücret alırlar. 

Bazen Fiverr gibi sitelerde daha ucuz alternatifler bulabilirsiniz, ancak bu sitelerin vaat ettiklerini yerine getirme konusunda kötü bir sicili vardır ve kazıklandıklarını düşünen tonlarca eski Fiverr kullanıcısı vardır. Bir logo tasarımı için endüstri standardı yaklaşık 200 $'dır, bu nedenle birisi 5 $ talep ederse, şüphelenmekte haklısınız. 

Ayrıca, ayıracak paranız olsa bile, sizin için doÄŸru tasarımcıyı bulmak zor olabilir. Grafik tasarım yaratıcı bir alandır, bu nedenle aralarından seçim yapabileceÄŸiniz sayısız sanatsal stil vardır. Hem vizyonunuzu anlayan hem de bunu hayata geçirebilecek bir tasarımcı bulduÄŸunuzdan emin olmalısınız, ancak bu zaman alabilir. 

 

Logo Oluşturucumuzla Kendiniz Bir Logo Tasarlayın

 

Bir logo için bütçenizde yedek paranız yoksa, umutsuzluÄŸa kapılmayın. GeçmiÅŸte sınırlı seçeneklere sahip olsanız da, günümüzde teknoloji, logogenie gibi çevrimiçi bir logo tasarım aracını kullanarak neredeyse herkesin kendi logosunu tasarlayabileceÄŸi ÅŸekilde geliÅŸti. 

Dijital çağımızda, tasarım yazılımı ellerinizin teknik becerisinden çok yaratıcı fikirlerinizle ilgilidir. Fırça darbelerinizde veya kalem gölgelendirmelerinizde ustalaÅŸmanıza gerek yok — sabit ellere bile ihtiyacınız yok. Dijital logo oluÅŸturucularla tek ihtiyacınız olan bir fikir.

Logogenie ve diÄŸer çevrimiçi tasarım araçları, ilk kez kullananlar için bile tasarımı hızlı ve kolay hale getirmek için ÅŸablonlar kullanır. Önce açılır menüden sektörünüzü seçiyorsunuz. 

 

Åžablonlarımızı en iyi sektörlerin ihtiyaç ve taleplerine göre kategorize ettik, bu nedenle sizinkini bulmak ilk adım. Algoritmamız daha sonra sektörünüz için en iyi seçenekleri oluÅŸturacaktır. 
 


Sadece beÄŸendiÄŸinizi seçin ve düzenlemeye baÅŸlayın. Her ÅŸablonu istediÄŸiniz gibi özelleÅŸtirebilir, seçimlerinizi kiÅŸiselleÅŸtirebilirsiniz: 

 

Ana görseller
Şirket adı ve sloganı
Yazı karakteri ve tipografi
Renk şemaları
Metin ve resim boyutları
Metin ve resim yerleÅŸimi
Yeni simgeler ekleme
Katmanlama (bazı görselleri diğerlerinin arkasına veya önüne koyma)

 

200'den fazla simgeden oluÅŸan dahili kütüphanemizden seçim yapabilirsiniz. Hızlı bir bakış, gökkuÅŸağı yapraklı aÄŸaçlar, kalkan armaları, kitaplar, mezuniyet kepleri ve daha fazlası dahil olmak üzere yukarıda bahsettiÄŸimiz entelektüel görüntülerden bol miktarda olduÄŸunu gösteriyor. 

Daha geliÅŸmiÅŸ teknikler kullanmak istiyorsanız, Logogenie'yi kullanmak için hızlı bir baÅŸlangıç kılavuzu yazdık. Bu kılavuzda Logogenie arayüzünün tüm nüansları açıklanıyor; temel görselin farklı yönlerinin nasıl düzenleneceÄŸi, belirli renklerin deÄŸiÅŸtirilip diÄŸerlerinin deÄŸiÅŸtirilmeyeceÄŸi ve tipografinizin mükemmelleÅŸtirilmesi gibi. 

Logogenie gibi bir kendin yap logo oluÅŸturucu kullanarak dakikalar içinde profesyonel düzeyde bir logo oluÅŸturabilirsiniz. Ä°ÅŸiniz bittiÄŸinde tüm izinleri ve ticari lisansları 24,90$'a satın alarak logonuzu sonsuza kadar kullanabilirsiniz. 

Åžablon tarzı tasarım ilk kez kullananlar için iyi olsa da, önceden bazı grafik tasarım temellerini öğrenirseniz daha iyi sonuçlar elde edersiniz. DoÄŸrudan uzman tasarımcılardan özel tasarım ipuçları için blogumuzu okumaya devam edin. 

 

Diğer makalelerimize göz atın

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin
Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bu inkar edilemez bir gerçek. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar hızla küresel pazarı ele geçiriyor. Akıllı telefonların ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için değerli yeni kanallar yarattı. Ancak mobil logo tasarımında herkese uyan tek bir yaklaşımın dijital reklamcılık alanında artık işe yaramayacağı her zamankinden daha açık. Responsive logolar b...

Daha fazla bilgi edinin
Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Grafiklerle çalışırken, büyük olasılıkla kendinizi bir noktada Photoshop'ta çalışırken bulacaksınız. Adobe Photoshop belki de dünyanın en tanınmış, popüler grafik tasarım yazılımıdır ve bu nedenle onlarca yıldır endüstri lideri olmuÅŸtur. Bu, nasıl kullanılacağını öğrenmenin kolay olduÄŸu anlamına gelmez. Ya da kullanımının sezgisel olduÄŸu anlamına da gelmez. Birçok tasarÄ...

Daha fazla bilgi edinin
Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

  Hiç kullanmayacaksanız harika bir logoya sahip olmanın ne anlamı var? Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak Microsoft Word belgeleriyle ne kadar çok iÅŸ yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Logonuzu Microsoft Word'e nasıl eklersiniz?  Bu kılavuzda, logonuzu MS word'e nasıl ekleyeceÄŸinizi adım adım açıklıyoruz. Logonuzu antetli k...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x