Logonuzu tasarlamaya başlayın

En İyi 10 Sağlık Logosu ve Kendi Logonuzu Nasıl Tasarlayabilirsiniz?

Yayınlandı: 14/12/2020

SaÄŸlık uzmanları insan vücudunun en ince ayrıntılarını ve inceliklerini öğrenmek için yıllarını harcıyor — keÅŸke logo tasarımı konusunda da böyle bir uzmanlıkları olsaydı! Özel muayenehanesi olan doktorlar, kalp veya göz doktorları gibi uzmanlar ve laboratuvarlar veya eczaneler gibi medikal ÅŸirketler, diÄŸer tüm iÅŸletmeler gibi logolara ihtiyaç duyar. Ve yeni baÅŸlayanlar için, bu logoyu kendilerinin tasarlaması gerekebilir. 

EÄŸer kendiniz bir saÄŸlık logosu tasarlamakla ilgileniyor ancak nasıl yapılacağını bilmiyorsanız, bu kılavuzu tam da sizin için yazdık. Ä°lk olarak, saÄŸlık sektörünün en etkili tasarım tekniklerinin neye benzediÄŸini görebilmeniz için alanlarına veya uzmanlıklarına göre ayrılmış en iyi 10 saÄŸlık logosunu inceleyeceÄŸiz. Ardından, daha önce hiç logo tasarlamamış olsanız bile, sizin de uygulayabileceÄŸiniz belirli tekniklere deÄŸineceÄŸiz! 


1. En İyi Hekim ve Özel Muayenehane Doktoru Logosu

 

Pyramid Builders logo


BaÅŸlangıç olarak, bu doktorlar grubunun saÄŸlık logolarında birkaç yaygın eÄŸilimi kullandığını görüyoruz; tıbbi haç imgesi ve mavimsi renklerin kullanımı. 

SaÄŸlık logoları için imgeler çok önemlidir — logonuzda ne yaptığınızı belirtecek bir ÅŸeye ihtiyacınız vardır, bu durumda bu tıbbi haçtır. Mavi renk daha çok rahatlık için bir seçimdir; samimi ve davetkar bir renktir, bu da doktora gitme korkusunun bir kısmını hafifletir. 

TotalCare doktor grubu ayrıca isimlerine paralel olarak bir daire kullanır (bitmeyen daire ÅŸekli bütünlüğü ifade eder). EÄŸrilerin, yuvarlatılmış köşelerin ve sans serif tipografinin kullanımı da amaçladıkları rahatlatıcı ve samimi tonlara katkıda bulunuyor. 


2. En İyi Kardiyoloji ve Kalp Logoları

 

Pyramid Builders logo

Kardiyologlar ve kalp doktorları saÄŸlık logoları için genellikle aynı trendleri kullanırlar. Kalp ÅŸeklini çok görürsünüz — gerçek bir kalp ÅŸekli deÄŸil, karikatürize edilmiÅŸ bir kalp ÅŸekli. Ayrıca, hem kalp organının kırmızı rengini simgeleyen hem de kalp saÄŸlığının aciliyetini ve önemini gösteren kırmızı rengi kullanmak da gelenekseldir. 

Yukarıdaki logo aynı zamanda bir kalp monitörü (EKG) çizgisi de içermektedir. Keskin sivri uçlar diÄŸer sakinleÅŸtirici görsellere aykırı olsa da kardiyoloji için nasıl bir ÅŸirket olduÄŸunuza dair net bir sinyaldir. 


3. En İyi Optik ve Göz Sağlığı Logosu

 

Pyramid Builders logo

Optometristler, optisyenler ve göz doktorları, her sektör için popüler bir logo simgesi olan göz imgesini sıklıkla kullanır. Göz, daha önce de belirtildiÄŸi gibi daha sakinleÅŸtirici ve samimi tasarımlar yaratan daireler ve eÄŸrilerin tekrarı nedeniyle logolara çok yakışıyor. 

Özellikle McKeons göz logosunu çok iyi kullanıyor. SakinleÅŸtirici kıvrımları ekstralar ekleyerek güçlendiriyorlar ve tüm görüntüyü tıp endüstrileri için tercih edilen bir renk olan mavi tonlarında boyuyorlar. 

 

4. En İyi Kulak, Burun ve Boğaz Sağlığı Logosu

Pyramid Builders logo

Kulak, burun ve boÄŸaz doktorlarının logo konusunda ekstra zorlukları vardır; vücudun bu bölümlerini hafifçe ele almak kolay deÄŸildir. Ancak Essential ENT firması harika bir yol bulmuÅŸ — ilgili bölgelerdeki elle çizilmiÅŸ ilmekler onlara daha hafif bir görünüm verirken aynı zamanda uzmanlıklarını da vurguluyor. 

Ekstra bir etki için logolarındaki kesit yüzün ilgili bölgelerini gölgelendirmiÅŸler. Bu, tek başına döngülerin net olmaması durumunda ne tür bir tıp uyguladıklarını açıklığa kavuÅŸturur. 


5. En Ä°yi DiÅŸ Logosu

 

Pyramid Builders logo


DiÅŸ hekimliÄŸi ve diÅŸ hekimliÄŸi firmaları logolarında neredeyse her zaman bir diÅŸ resmi kullanır; bu onların ne iÅŸ yaptıklarının açık bir iÅŸaretidir. O halde bir diÅŸ logosu tasarlamanın anahtarı, onu diÄŸer tüm diÅŸ logolarından farklı kılmaktır. Genellikle bu, diÅŸ ÅŸekliyle yaratıcı ve orijinal bir ÅŸey yapmak anlamına gelir — Gözlemevi'nin dinamik bir görsel desen ve alışılmadık renkler kullanması gibi. 

Düz çizgilerin ve dikdörtgen desenlerin diÄŸer saÄŸlık logolarında tipik olmadığını belirtmek gerekir. Tasarımcı öne çıkmak için saÄŸlık sektöründe yaygın olmayan sanatsal bir stil seçmiÅŸ ve iÅŸe de yaramış! 


6. En Ä°yi Laboratuvar Logosu

 

Pyramid Builders logo


Tıbbi laboratuvarlar, özellikle de DNA ile uÄŸraÅŸanlar, logolarında mikroskop veya DNA iplikçiklerinin görüntülerini kullanma eÄŸilimindedir. Tıpkı dental firmalarda olduÄŸu gibi, iÅŸin püf noktası yeni bir ÅŸey yaparak öne çıkmaktır. DNA sarmalı ÅŸeklini ismine dahil eden Trend'i ele alalım (E harfini oluÅŸturmak için gölgelendirmenin ustaca kullanımına dikkat edin). 

Bu özel laboratuvar, diÄŸer saÄŸlık ÅŸirketlerinin çoÄŸundan daha keskin bir görünüme sahip. Siyah renk, keskin dikenli kenarlar ve tutarsız büyük harf kullanımı kendi markaları için iÅŸe yarıyor, ancak daha geleneksel saÄŸlık logolarında yersiz olabilir. 


7. En Ä°yi Fizyoterapi Logosu

 

Pyramid Builders logo


Hareket ve mobilizasyonla yoÄŸun olarak ilgilenen tıp alanı olarak fizyoterapi veya fizik tedavi, logolarında çok sayıda vücut imgesi kullanır. Bizim favorimiz, vücut imgelerini, sakinleÅŸtirici kıvrımları, havalı bir renk düzenini ve özgünlüğü bir araya getiren Equilibria logosu. Sonuç, sadece estetik açıdan hoÅŸ görünmekle kalmayan, aynı zamanda ne tür bir tıbbi uygulama yaptıklarını açıkça gösteren bir logodur. 

 

8. En Ä°yi Psikoloji Logosu

 

Pyramid Builders logo


Psikolojinin kendisi soyuttur, bu nedenle “psikoloji “yi hemen ileten bir logo tasarlamak neredeyse imkansızdır.Aksine, çoÄŸu psikolog soyut olanı benimser — logoları diÅŸ hekimliÄŸi gibi alanlardaki kalıplaÅŸmış logolardan daha sanatsal ve deneysel olma eÄŸilimindedir. 

ÖrneÄŸin Dana Moriarty'nin logosu modern bir sanat eserinden farklı deÄŸildir. Özellikle asimetri ve renk kullanımı diÄŸer saÄŸlık logolarında yersiz olurdu, ancak psikoloji için mükemmel. Yine de, renk yelpazesine raÄŸmen, çoÄŸu diÄŸer saÄŸlık logolarının standartlarına uygun olarak “cool” spektrumunda kalıyor. 

 

9. En İyi Tıbbi Kenevir Logoları

 

Pyramid Builders logo


Tıbbi alana en yeni giriÅŸ, çoÄŸu ülkede yakın zamanda yasallaÅŸan (veya diÄŸer ülkelerde hiç yasallaÅŸmayan) esrardır. Tıbbi kenevir logoları genellikle diÄŸer saÄŸlık logolarının geleneksel tekniklerini takip eder — hala birçok müşterinin gözünde sektörlerini normalleÅŸtirmek zorundalar, bu yüzden tüyleri karıştırmamak için bunu kitaba göre yapma eÄŸilimindeler. 

Ancak bazı önemli istisnalar var. ÖrneÄŸin, uzun süredir marihuana ile iliÅŸkilendirilen yeÅŸil rengin tıbbi kenevir logolarında çok kullanıldığını görürsünüz (bariz nedenlerden dolayı). Ayrıca, yukarıdaki logodaki kenevir yaprağı/stetoskop melezi gibi tıbbi imgelerin marihuana imgeleriyle birleÅŸtiÄŸini de sıklıkla görebilirsiniz. 

 

10. En Ä°yi Eczane Logosu

 

Pyramid Builders logo

Eczacılık, diÄŸer tıp alanlarından farklı simge ve amblemlere sahip olmasına raÄŸmen, büyük ölçüde diÄŸer saÄŸlık logolarının en iyi uygulamalarını takip eder. En yaygın olanı, kökleri uzak insanlık tarihine dayanan klasik bir ilaç yapım sembolü olan havan ve tokmaktır. (Haplar da normaldir, ancak o kadar popüler deÄŸildir; haplar bazı müşteriler için olumsuz çaÄŸrışımlar taşıyabilir). 

Yine, havan ve tokmak gibi popüler simgeleri kullanacaksanız, anahtar kendinizi farklılaÅŸtırmaktır. Canadian Valley eczanesi, logoları için benzersiz bir minimalist tarz kullanıyor; bu tarz, ne yaptıklarını anlamak için yeterince basit, ancak akılda kalıcı olacak kadar da ilginç. 

 

Sağlık Logonuzu Tasarlamak İçin 3 Uzman İpucu

 

Kendi saÄŸlık logonuzu nasıl tasarlayacağınızı öğrenmek ister misiniz? Ä°ÅŸte özellikle tıbbi alanlarla ilgili logolar için üç uzman tasarım ipucu. 

 

1. Uzmanlığınızı göstermek için görseller kullanın

 

Ä°yi bir logonun avantajlarından biri (herhangi bir sektörde) kolay iletiÅŸimdir. Yeni bir ÅŸirket veya marka olduÄŸunuzda, herkesin kim olduÄŸunuzu ve ne yaptığınızı bilmesini istersiniz — ve insanlar görsel yaratıklar olduÄŸu için, göstermek her zaman anlatmaktan daha etkilidir. Logolar bunun için harikadır çünkü kelimelere veya açıklamaya ihtiyaç duymadan, uzaktan bile olsa bir saniyede ne tür bir ÅŸirket olduÄŸunuzu gösterebilirler. 

Bu tıp meslekleri için iki katına çıkar — onlar için heceleseniz bile, bazı insanlar bir ayak hastalıkları uzmanı ile çocuk doktoru arasındaki farkı bilmeyecektir. Bu nedenle, uzmanlığınızı iletmenin en etkili yolu baÄŸlantılı görseller kullanmaktır: ayak hastalıkları uzmanı için bir ayak, çocuk doktoru için bir çocuk vb. 

Yukarıdaki en iyi saÄŸlık logolarına bakarsanız, çoÄŸunun alanlarıyla ilgili görseller kullandığını görürsünüz. Pratisyen hekimler bile genel sembolojiyi kullanabilir: tıbbi haç, stetoskop gibi popüler bir semboldür. Logonuz için, tek kelime etmeden insanlara tam olarak ne yaptığınızı anlatan bir görsel kullanmaya çalışın. 

 

2. SakinleÅŸtirici ÅŸekiller

 

Gerçekte kimse doktora gitmekten hoÅŸlanmaz. Genellikle aÄŸrı ve hastalıkla iliÅŸkilendirilir ve sadece hasta olan baÅŸka birini ziyaret ediyor olsanız bile, yine de olumsuz bir çaÄŸrışım vardır. En iyi tıbbi markalar bunun farkındadır ve hizmetleriyle ilgili stresi azaltmak için mümkün olduÄŸunca çok önlem alırlar. 

Bu durum logoya kadar uzanır ve tıbbi markalar insanların onları nasıl algıladıklarını etkilemek için doÄŸru grafik tasarım seçeneklerini kullanır. Farklı ÅŸekillerin farklı duygusal çaÄŸrışımları vardır; örneÄŸin, kıvrımlar arkadaÅŸ canlısı ve eÄŸlenceli iken, düz, köşeli dikdörtgenler daha resmi ve karşıttır. 

Health logo design, hastaların rahatlamasına yardımcı olmanın bir yolu olarak nazik ve sakinleÅŸtirici ÅŸekilleri tercih eder. Hangi ÅŸekillerin ne ifade ettiÄŸini bilmek için profesyonel bir tasarımcı olmanıza gerek yok; sadece logo tasarımında ÅŸekilleri kullanma kılavuzunu okuyun ve hangi görsellerin marka kiÅŸiliÄŸinize en uygun olduÄŸunu görün. 

 

3. Standart renklere sadık kalın

 

Nasıl ÅŸekillerin kendine has ince duygusal çaÄŸrışımları varsa, renklerin de öyledir. ÇoÄŸu grafik tasarımcı renk teorisi üzerine çalışmıştır, böylece doÄŸru ruh halini oluÅŸturmak için hangi renkleri kullanacaklarını bilirler. Ä°ÅŸte bu yüzden marka renkleri çok önemlidir, insanların sizi nasıl algıladığını etkilerler. 

SaÄŸlık logoları söz konusu olduÄŸunda, marka kiÅŸiliÄŸinden daha fazlasını göz önünde bulundurmak gerekir. Bir kere, hastalarınızı rahatlatmaya çalışmak istersiniz, sakinleÅŸtirici ÅŸekiller kullanmanızın ardındaki mantık da aynıdır. Bu yüzden çok fazla mavi görürsünüz; en dost canlısı renk olan mavi, insanların güvenini kazanmaya yardımcı olur ve daha sakin olma eÄŸilimindedir. 

Ancak tıp endüstrisinde, etkili ve profesyonel olarak da görünmek istersiniz — sonuçta, bazen insanlardan hayatlarını ellerinize bırakmalarını istersiniz. Ä°ÅŸte bu yüzden beyaz rengi tıbbi markalarla birlikte sık sık görürsünüz — beyaz sterilite ve temizliÄŸin yanı sıra erdem ve ahlaki iyiliÄŸin rengidir. Şöyle düşünün: tamamen siyaha boyanmış bir hastaneye girdiÄŸinizde ne hissedersiniz?  

Ara sıra saÄŸlık logolarında kırmızıyı da görürsünüz. Kırmızı aciliyet ve canlılığın rengidir; tıp endüstrisine yakışır, ancak insanların sakinleÅŸmesine tam olarak yardımcı olmaz. Bu nedenle saÄŸlık logolarında kırmızı yalnızca kardiyoloji gibi yüksek riskli alanlar gibi belirli koÅŸullar altında kullanılmalıdır. 

Mavi, beyaz ve kırmızı gibi yaygın renklerden uzaklaÅŸmak istiyorsanız, soÄŸuk renklere baÄŸlı kalmanızı öneririz: maviler, morlar ve bazı yeÅŸiller. SoÄŸuk renkler kırmızı, sarı ve turuncu gibi sıcak renklerden daha rahatlatıcıdır, bu nedenle hastalarınızın sizi daha sakinleÅŸtirici bir marka olarak görmelerine yardımcı olacak ve yine doktora gitmenin gerginliÄŸini ortadan kaldıracaktır.  

 

SaÄŸlık Logosu Nasıl Tasarlanır 

 

Åžimdi etkili bir saÄŸlık logosunda nelerin olması gerektiÄŸine dair bir fikriniz olduÄŸuna göre, asıl soru nasıl bir logo yapacağınızdır? Esasen iki seçeneÄŸiniz var: sizin için tasarlaması için birini tutmak veya kendiniz tasarlamak. Her ikisinin de kendine özgü avantajları ve dezavantajları vardır, bu nedenle her ikisini de ayrı ayrı inceleyelim. 


Bir Tasarımcı Tutmak

 

Profesyonel tasarımcılar yukarıda bahsettiÄŸimiz tüm ipuçlarını, püf noktalarını ve teknikleri ve daha fazlasını ezbere bilirler. Serbest çalışan veya bir ajanstan bir tasarımcı tuttuÄŸunuzda, onların uzmanlıklarını olduÄŸu kadar zamanlarını da satın almış olursunuz. 

Sorun ÅŸu ki, hiçbir yetenekli tasarımcı ücretsiz çalışmaz. Bir tasarımcı tutmanın en göze çarpan dezavantajı maliyettir; yetenekli tasarımcılar logo tasarımı için yüzlerce hatta binlerce dolar ücret alırlar. 

Bazen Fiverr gibi sitelerde daha ucuz alternatifler bulabilirsiniz, ancak bu sitelerin vaat ettiklerini yerine getirme konusunda kötü bir sicili vardır ve kazıklandıklarını düşünen tonlarca eski Fiverr kullanıcısı vardır. Bir logo tasarımı için endüstri standardı yaklaşık 200 $'dır, bu nedenle birisi 5 $ talep ederse, şüphelenmekte haklısınız. 

Ayrıca, ayıracak paranız olsa bile, sizin için doÄŸru tasarımcıyı bulmak zor olabilir. Grafik tasarım yaratıcı bir alandır, bu nedenle aralarından seçim yapabileceÄŸiniz sayısız sanatsal stil vardır. Hem vizyonunuzu anlayan hem de bunu hayata geçirebilecek bir tasarımcı bulduÄŸunuzdan emin olmalısınız, ancak bu zaman alabilir. 

 

Kendiniz Bir Logo Tasarlayın

Logogenie's logo maker

Bütçenizde logo için ayıracak paranız yoksa, umutsuzluÄŸa kapılmayın. GeçmiÅŸte sınırlı seçeneklere sahip olsanız da, günümüzde teknoloji neredeyse herkesin logogenie gibi çevrimiçi bir logo tasarım aracını kullanarak kendi logosunu tasarlayabileceÄŸi ÅŸekilde geliÅŸti. 

Dijital çağımızda, tasarım yazılımı ellerinizin teknik becerisinden çok yaratıcı fikirlerinizle ilgili. Fırça darbelerinizde veya kalem gölgelendirmelerinizde ustalaÅŸmanıza gerek yok — sabit ellere bile ihtiyacınız yok. Dijital logo oluÅŸturucularla tek ihtiyacınız olan bir fikir.

Logogenie ve diÄŸer çevrimiçi tasarım araçları, ilk kez kullananlar için bile tasarımı hızlı ve kolay hale getirmek için ÅŸablonlar kullanır. Önce açılır menüden sektörünüzü seçiyorsunuz. 

 

Åžablonlarımızı en iyi sektörlerin ihtiyaç ve taleplerine göre kategorize ettik, bu nedenle sizinkini bulmak ilk adımdır. Algoritmamız daha sonra sektörünüz için en iyi seçenekleri oluÅŸturacaktır. 

 

Sadece beÄŸendiÄŸinizi seçin ve düzenlemeye baÅŸlayın. Her ÅŸablonu istediÄŸiniz gibi özelleÅŸtirebilir, seçimlerinizi aÅŸağıdakiler için kiÅŸiselleÅŸtirebilirsiniz: 

 

Ana görseller
Şirket adı ve sloganı
Yazı karakteri ve tipografi
Renk şemaları
Metin ve resim boyutları
Metin ve resim yerleÅŸimi
Yeni simgeler ekleme
Katmanlama (bazı görselleri diğerlerinin arkasına veya önüne koyma)

 

200'den fazla simgeden oluÅŸan dahili kütüphanemizden seçim yapabilirsiniz. Hızlı bir bakış, gökkuÅŸağı yapraklı aÄŸaçlar, kalkan armaları, kitaplar, mezuniyet kepleri ve daha fazlası dahil olmak üzere yukarıda bahsettiÄŸimiz entelektüel imgelerden bol miktarda olduÄŸunu gösteriyor. 

 

EÄŸer daha geliÅŸmiÅŸ teknikler kullanmak istiyorsanız, Logogenie'yi kullanmak için hızlı bir baÅŸlangıç rehberi yazdık. Bu kılavuzda Logogenie arayüzünün tüm nüansları açıklanıyor; temel görüntünün ayrı ayrı yönlerinin nasıl düzenleneceÄŸi, belirli renklerin deÄŸiÅŸtirilip diÄŸerlerinin deÄŸiÅŸtirilmeyeceÄŸi ve tipografinizin mükemmelleÅŸtirilmesi gibi. 

Logogenie gibi bir DIY logo oluÅŸturucu kullanarak sadece birkaç dakika içinde profesyonel düzeyde bir logo oluÅŸturabilirsiniz. Ä°ÅŸiniz bittiÄŸinde tüm izinleri ve ticari lisansları 24,90$'a satın alarak logonuzu sonsuza kadar kullanabilirsiniz. 

Åžablon tarzı tasarım ilk kez kullananlar için iyi olsa da, önceden bazı grafik tasarım temellerini öğrenirseniz daha iyi sonuçlar elde edersiniz. DoÄŸrudan uzman tasarımcılardan özel tasarım ipuçları için blogumuzu okumaya devam edin. 

 

Diğer makalelerimize göz atın

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin
Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bu inkar edilemez bir gerçek. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar hızla küresel pazarı ele geçiriyor. Akıllı telefonların ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için değerli yeni kanallar yarattı. Ancak mobil logo tasarımında herkese uyan tek bir yaklaşımın dijital reklamcılık alanında artık işe yaramayacağı her zamankinden daha açık. Responsive logolar b...

Daha fazla bilgi edinin
Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Grafiklerle çalışırken, büyük olasılıkla kendinizi bir noktada Photoshop'ta çalışırken bulacaksınız. Adobe Photoshop belki de dünyanın en tanınmış, popüler grafik tasarım yazılımıdır ve bu nedenle onlarca yıldır endüstri lideri olmuÅŸtur. Bu, nasıl kullanılacağını öğrenmenin kolay olduÄŸu anlamına gelmez. Ya da kullanımının sezgisel olduÄŸu anlamına da gelmez. Birçok tasarÄ...

Daha fazla bilgi edinin
Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

  Hiç kullanmayacaksanız harika bir logoya sahip olmanın ne anlamı var? Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak Microsoft Word belgeleriyle ne kadar çok iÅŸ yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Logonuzu Microsoft Word'e nasıl eklersiniz?  Bu kılavuzda, logonuzu MS word'e nasıl ekleyeceÄŸinizi adım adım açıklıyoruz. Logonuzu antetli k...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x