Logonuzu tasarlamaya başlayın

En İyi 10 Hayvan Logosu ve Kendi Logonuzu Nasıl Tasarlayabilirsiniz?

Yayınlandı: 02/06/2020
Ä°nsanlar hayvanları sever, bu nedenle doÄŸal olarak pek çok ÅŸirket logolarına hayvanları dahil etmek ister. Hayvanlar en iyi yanlarımızı temsil eder; aslanlar cesareti, baykuÅŸlar bilgeliÄŸi vb. simgeler; bu nedenle maskotunuz olarak “zeki bir insan” kullanmak yerine, marka kimliÄŸinizi bir tilki ile daha hızlı ve daha doÄŸrudan iletirsiniz. 
 
Konfeksiyondan sosyal medyaya, spor arabalardan mücevhere, hayvan logoları hemen hemen her sektöre veya marka stiline uyabilir… yeter ki onları nasıl kullanacağınızı bilin. Åžekiller ve renkler gibi, her marka stili için bir hayvan vardır; iÅŸin püf noktası sizin için en iyisini bilmektir. 
 
Bu rehberde, herhangi bir ÅŸirket için hayvan logolarının nasıl etkili bir ÅŸekilde kullanılacağından bahsediyoruz. Bazı büyük ÅŸirketlerin en iyi 10 hayvan logosunu inceleyerek baÅŸlayalım ve daha sonra kendi logolarınızda hayvanları nasıl kullanacağınız konusunda bazı tavsiyelerde bulunacağız. Kendi logonuzu nasıl tasarlayacağınızı öğrenmek istiyorsanız, en sonunda hızlı bir nasıl yapılır anlatıyoruz. 
 
Spor logolarında hayvan maskotlarını daha önce tartışmıştık, bu yüzden onları bu listeye dahil etmedik. Spor takımlarının logoları ve maskotları için hayvanların nasıl kullanılacağını öğrenmek istiyorsanız, En Ä°yi 10 Spor Logosu ve Kendi Logonuzu Nasıl Yaparsınız rehberimizi okuyabilirsiniz. 
 

En Ä°yi 10 Hayvan Logosu

 

Twitter

Twitter logosu

 
 
 
En popüler hayvan logolarından biri olan Twitter kuÅŸu ile baÅŸlayalım. Bu tasarım birçok ÅŸeyi doÄŸru yapıyor ve ondan bir hayvan logosunun nasıl tasarlanacağından daha fazlasını öğrenebilirsiniz. 
 
Yeni baÅŸlayanlar için, bu oldukça basit bir ÅŸekil — gözler veya tüyler gibi detaylar yok, çoÄŸunlukla sadece bir ÅŸekil. Bu da en belirgin tasarım öğesi olan renge daha fazla vurgu yapıyor. Bu durumda, Twitter’ın bebek mavisi güçlü bir marka seçimi: bu mavi, sosyal medya için akıllıca bir seçim olan güven ve kapsayıcılık duygularını çaÄŸrıştırıyor. Renk markaya çok uygun olduÄŸu için logodaki diÄŸer öğeler bir adım geri çekilerek mavinin ön plana çıkmasını saÄŸlıyor. 
 
Ancak kuÅŸ ÅŸekli gözden kaçmıyor. ÇoÄŸunlukla kavisli kenarlar Twitter markasına eÄŸlenceli bir his verirken, tüylerin, gaganın ve kuyruÄŸun keskin açıları Twitter’ın o kadar da tatlı veya masum olmadığına dair ince ipuçları veriyor. 
 
Son olarak, bir kuÅŸ seçimi markaya uyuyor. Marka adını “twittering” kuÅŸu ile yansıtıyor ve aynı zamanda sosyal medya platformunun ’havadar ve kaygısız tarafını gösteriyor. 
 
 

WWF

Twitter logosu

 
 
DoÄŸal olarak, hayvanlara adanmış bir ÅŸirket olarak DoÄŸal Hayatı Koruma Vakfı bir hayvan logosu seçerdi, ancak sanatsal stil ve renk kullanımı ile bunu gerçekten öteye taşıdılar. 
 
Ä°lk olarak, panda akıllıca bir seçimdi çünkü nesli tükenmekte olan en ünlü hayvanlardan biri, en sevilenlerden biri olduÄŸunu söylemeye gerek bile yok. Pandanın kendisi, WWF'nin ÅŸiddetle mücadele ettiÄŸi hayvan neslinin tükenmesi tehdidini sembolize eder hale gelmiÅŸtir. 
 
Ama aynı zamanda siyah-beyaz renk düzeni nedeniyle harika bir görsel seçim. Kontrast ve zıt renkler kullanmak dikkat çekmek için idealdir ve bu özel durumda beyaz, negatif alanla oynamalarına izin verir. Daha yakından incelendiÄŸinde gözlerin ve kulakların “yüzer” gibi görünmesi, marka tanınırlığını ve farkındalığını artıran ilginç bir dinamik katıyor. 
 
 

Evernote


Evernote logosu

 
 
Evernote’un örnek fil logosunda en az iki seviye var. Birincisi, bazı geleneksel tasarım tekniklerinin mükemmel kullanımı — kıvrımlar ve yuvarlatılmış kenarlar logoyu daha dostça gösteriyor, “köpek kulaklı” köşe kırtasiye ve not alma çaÄŸrışımları yapıyor ve görüntülerin sadeliÄŸi, tıpkı Twitter’ın logosu gibi, renge daha fazla dikkat çekiyor. 
 
Sonra bunun üzerinde bir katman daha var, fil seçimi. Halk arasında filler “asla unutmamalarıyla ”bilinir; bu da onları bir not alma uygulaması için mükemmel bir sembol haline getirir. 
 
 

MGM


MGM logosu
 
 
En eski ve en kalıcı hayvan logolarından biri olan Metro Goldwyn Mayer (MGM) aslanı, 1916 yılında piyasaya çıktığında olduÄŸu kadar bugün de güçlüdür. Aslanlar logolar için en yaygın hayvanlardan biridir çünkü güç ve kuvvetle eÅŸ anlamlıdırlar — özellikle de MGM aslanının meÅŸhur olduÄŸu kükredikleri zaman. 
 
MGM logosunun güzelliÄŸi, en eski hareketli logolardan biri olmasıdır. Basılı reklamlarda ve hatta internette yer alan logoların aksine, MGM logosu çoÄŸunlukla filmler sırasında gösteriliyordu. AÅŸağıda açıkladığımız gibi, bu durum bir logonun kullanılacağı yere özel olarak tasarlanmasının önemini göstermektedir. 
 

 

Lacoste

Lacoste logosu
 
 
Lacoste timsahı bize tasarım stilinin seçtiÄŸiniz hayvandan daha önemli olduÄŸunu gösteriyor. Ä°nsanlar lüks gündelik giyimi düşündüklerinde, tehlikeli bir sürüngen ilk akla gelen ÅŸey deÄŸildir, ancak bunun tasarım ÅŸekli nedeniyle Lacoste timsahı polo ve tenis tişörtlerinin amblemi haline gelmiÅŸtir. 
 
Bu logo bir spor takımı ya da agresif bir güvenlik ÅŸirketi için tasarlanmış olsaydı ne kadar farklı olurdu bir düşünün. Ancak Lacoste, korku uyandıran bir yırtıcıyı rahatlık sembolüne dönüştürmek için sadelik ve boÅŸ alan gibi akıllı tasarım tercihleri kullanıyor. 
 
 

Jaguar

Jaguar logosu
 
 
Tıpkı MGM aslanı gibi, spor otomobil Jaguar da logosunu pratik amaçları göz önünde bulundurarak tasarladı — bu durumda, bir kaput süsü. Bir bakıma, kağıt üzerinde ve ekranlarda gördüğümüz iki boyutlu Jaguar logosu sadece ikincil bir logodur, oysa birincil logo o ikonik kaput süslemesidir. 
 
Sonuçta, bu dinamik pozu açıklıyor, ortada sıçrayan bir jaguar. Bu aksiyon odaklı poz, doÄŸru anda çekilmiÅŸ bir fotoÄŸraf gibi daha ilginç bir görsel yaratıyor ve görüntüye bir yaÅŸam hissi veriyor. Bu etki, Jaguar maskotunun bir yarış arabası hızıyla ilerlediÄŸi kaput süsünde en üst düzeye çıkarılmıştır. 
 
 

Penguen

 
Penguen logosu
 
Siyah-beyaz hayvanlar, doÄŸuÅŸtan gelen renk kontrastları sayesinde yerleÅŸik bir görsel yeteneÄŸe sahiptir. Bunu yukarıda WWF pandasında gördük ve burada Penguen Yayıncılık'ın adaşı ile tekrar görüyoruz. 
 
Ancak Penguin Yayıncılık turuncu arka planla yepyeni bir boyut katıyor. Üçüncü bir rengin ve gri tonlamanın dışında bir rengin kullanılması her şeyi değiştiriyor. Penguenin siyah ve beyazı tamamlayıcı renkler haline geliyor ve turuncu birdenbire daha güçlü bir etkiye sahip oluyor. Ve turuncu samimiyet, şakacılık ve eğlence duygularını uyandırdığı için, bu duygular markayla özdeşleşiyor
.
 
 

Bacardi

Bacardi logosu
 
Bacardi yarasası hayvan logolarının çok yönlülüğünü gösteriyor. Yarasa açıkça rom veya genel olarak alkolle ilgili deÄŸildir, ancak logonun tasarımı marka kimliÄŸine bir eldiven gibi uymaktadır. Baskın siyah renk, alkol markalaÅŸmasında her ikisi de yaygın temalar olan sofistike ve gücü tasvir eder, bu nedenle bu anlamda uyuyor. 
 
Soru ÅŸu: Bacardi, Cadılar Bayramı ve vampirlerle iliÅŸkilendirilen bir hayvan olan yarasaların “korkutucu” temalarını nasıl hafifletiyor? Tamamlayıcı renkler buna yardımcı oluyor; bej renk görselleri yumuÅŸatırken, kırmızı renk “güçlü” temalara daha fazla ve “korkutucu” olanlara daha az odaklanılmasını saÄŸlıyor. 
 
Yine de yarasalar, insanların Bacardi'yi en çok içtikleri zaman olan geceyle eÅŸ anlamlıdır ve bazı korkutucu çaÄŸrışımlar logoya çok ihtiyaç duyulan bir üstünlük kazandırır. Bu aynı zamanda daha lüks ve daha sade imgeler kullanan diÄŸer alkol markalarından ayrılmasına da yardımcı oluyor. 
 
 

Swarovski

Swarovski logosu
 
 
Swarovski bize hayvan logolarını kuÄŸu kanatlarındaki degrade solukluk gibi diÄŸer görsel yeteneklerle renklendirmenin avantajlarını gösteriyor. Ayrıca renkleri ve boÅŸ alanları da iyi kullanıyorlar, çünkü bu sadece negatif alanın detayları saÄŸladığı iki tonlu bir logo. 
 
Bununla birlikte, kuÄŸu seçiminin hala çok büyük bir ağırlığı var. KuÄŸular zarafetleri ve güzellikleriyle tanınırlar ve bu nedenle bir mücevher serisini temsil etmek için fazlasıyla uygundurlar. 
 
 

NBC

NBC logosu
 
Son olarak, bir baÅŸka tarihi ve uzun ömürlü logo olan National Broadcast Company (NBC) tavus kuÅŸu ile bitiriyoruz. Bu logo, birçok geliÅŸmiÅŸ tasarım tekniÄŸini kullanan ve hatta bazı yenilerini icat eden bir logo tasarımı ustalık sınıfıdır. 
 
Aslında tavus kuşu, bu logonun gerçek yıldızı olan gökkuşağı renklerini göstermek için sadece görsel bir araç. Hepsi sırayla dizilmiş altı farklı renk, markanın eğlenceli ve eğlenceli görünmesini sağlıyor, bu da bir TV medya şirketi için mükemmel bir ton. Renklerin ne kadar yumuşak olduğuna dikkat edin; eğer NBC koyu ya da sessiz tonları seçseydi bu bambaşka bir logo olurdu ve markanın daha ciddi ve sert görünmesine neden olurdu
.
 
Merkezde ise negatif alan kullanılarak arka plana oyulmuÅŸ tavus kuÅŸunun boynu ve başı yer alıyor. GökkuÅŸağı çok yaygın olduÄŸu için çoÄŸu izleyici tavus kuÅŸu kafasını ancak ikinci bakışta fark ediyor — ancak bu tür bir sürpriz fark etme iyi bir ÅŸey. Ä°zleyicinin kendi başına bir ÅŸey keÅŸfetmiÅŸ gibi hissetmesini saÄŸlar ve bu baÄŸlantı hissi marka tanınırlığını ve farkındalığını artırmaya yardımcı olur. 
 
 

Hayvan Logoları Tasarlamak İçin 3 Uzman İpucu

 
 
Elbette her sektör veya ÅŸirket hayvan logosu kullanabilir… ancak bunların iÅŸe yarayıp yaramadığı nasıl tasarladığınıza baÄŸlıdır. Hayvan logosu tasarlama konusunda bu 3 uzman ipucunu takip ederek sizinkinin olabildiÄŸince etkili olmasını saÄŸlayabilirsiniz. 
 
 
Türleri Değil, Tarzı Düşünün
 
 
Aslanlar sevimli, tavÅŸanlar ise korkutucu çizilebilir. Önemli olan sadece seçtiÄŸiniz hayvan türü deÄŸil, onu nasıl bir tarzda tasarladığınızdır. 
 
Markanızı hangi hayvanın temsil edeceÄŸini seçerken, hangi hayvanı seçeceÄŸinize çok fazla takılmayın. Tasarladığınız stil — renkler, ÅŸekiller ve diÄŸer görsel öğeler — en az hayvan türü kadar iletiÅŸim kurabilir. 
 
Bu, özellikle bir marka ismine kilitlenmiÅŸseniz yararlıdır. EÄŸer tüm müşterileriniz sizi örneÄŸin bir köstebek olarak tanıyorsa, bu çaÄŸrışıma yaslanmak markanızın yararına olacaktır. Ancak köstebek logonuzu istediÄŸiniz tarzda tasarlayabilirsiniz: keskin açılar, yuvarlak köşeler ve hatta tipografi gibi tasarım seçimleriyle köstebeÄŸinizi korkutucu, ÅŸirin, komik veya ciddi hale getirebilirsiniz. 
 
Logonun Yerleştirildiği Yeri Göz Önünde Bulundurun
 
Ä°lk kez logo tasarlayanların sıkça yaptığı bir hata, logonun nerede kullanılacağını hesaba katmamaktır. ÇoÄŸu zaman logo, tasarım yazılımlarının ekranında iyi görünecek ÅŸekilde tasarlanır, ancak bu, bir gazetede veya bir reklam panosunda veya küçük bir akıllı telefon ekranında basılı olarak iyi görüneceÄŸi anlamına gelmez. 
 
En iyisi logonuzu kullanılacağı yere özel olarak tasarlamaktır. ÖrneÄŸin kartvizit ve duvar resmi gibi birbiriyle çeliÅŸen iki alan için logoya ihtiyacınız varsa, iki farklı versiyon oluÅŸturabilir ve her biri için uyarlayabilirsiniz. Sadece izleyicilerin aynı marka olduklarını anlayabilecekleri kadar tutarlı olduklarından emin olun. 
 
MGM ve Jaguar logoları bunun nasıl iyi yapılacağını göstermektedir. Bir film ÅŸirketi olan MGM, ilk hareketli logolardan birini yaratmak için “hareketli resimler”den yararlanıyor, bu da ancak logosu çoÄŸunlukla filmlerde görünen bir ÅŸirket olarak yapabilecekleri bir ÅŸey. Aynı ÅŸekilde, Jaguar’ın logosu da kaput süsü olarak üç boyutlu alanda iyi görünecek ÅŸekilde tasarlanmıştır, ancak yine de iki boyutlu versiyonuyla baskıya iyi bir ÅŸekilde aktarılır. 
 
Kültürel Çağrışımlardan Yararlanın
 
Hayvan logosu kullanmanın en iyi nedenlerinden biri iletiÅŸimi kolaylaÅŸtırmalarıdır. Åžekiller ve renkler gibi, hayvanların da bazen kültürel, bazen biyolojik olmak üzere kendi çaÄŸrışımları vardır. Yukarıda bahsettiÄŸimiz gibi aslanlar cesareti, baykuÅŸlar bilgeliÄŸi, yarasalar geceyi, filler hafızayı vb. sembolize eder. 
 
Logonuz için hangi hayvanları kullanacağınızı seçerken bu ikincil anlamları aklınızda bulundurun. Kurnazca kullanmaktan da korkmayın — logolar birden fazla kez görüntülenecek ÅŸekilde tasarlanmalıdır, bu nedenle bir ÅŸey ilk baÅŸta belirgin olmasa bile, ikinci, üçüncü veya onuncu görüntülemede fark edilebilir.
 
ÖrneÄŸin, Evernote’un fil logosunu hemen iyi bir hafızaya baÄŸlamayabilirsiniz, ancak uygulamayı her gün kullanırsanız, er ya da geç aklınıza gelecektir. Ve bu gerçekleÅŸtiÄŸinde, müşteri ile marka arasındaki bağı güçlendirir. 
 
 

Hayvan Logosu Nasıl Yapılır 

 
 
Åžimdi etkili bir hayvan logosunun nasıl olması gerektiÄŸine dair bir fikriniz olduÄŸuna göre, asıl soru ÅŸu: Nasıl logo yaparsınız? Esasen iki seçeneÄŸiniz var: sizin için tasarlaması için birini tutmak veya kendiniz tasarlamak. Her ikisinin de kendine özgü avantajları ve dezavantajları var, bu yüzden her ikisini de ayrı ayrı inceleyelim. 
 

Tasarımcı İşe Alma

 
 
Profesyonel tasarımcılar yukarıda bahsettiÄŸimiz tüm ipuçlarını, püf noktalarını ve teknikleri ve daha fazlasını ezbere bilirler. Serbest çalışan veya bir ajanstan bir tasarımcı tuttuÄŸunuzda, onların uzmanlıklarını da zamanları kadar satın almış olursunuz. 
 
Sorun ÅŸu ki, hiçbir yetenekli tasarımcı bedavaya çalışmaz. Bir tasarımcı tutmanın en göze çarpan dezavantajı maliyettir — yetenekli tasarımcılar logo tasarımı için yüzlerce hatta binlerce dolar ücret alırlar. 
 
Bazen Fiverr gibi sitelerde daha ucuz alternatifler bulabilirsiniz, ancak bu sitelerin vaat ettiklerini yerine getirme konusunda kötü bir sicili var ve kazıklandıklarını düşünen tonlarca eski Fiverr kullanıcısı var. Bir logo tasarımı için endüstri standardı yaklaşık 200 $'dır, bu nedenle birisi 5 $ talep ederse şüphelenmekte haklısınız. 
 
Ayrıca, ayıracak paranız olsa bile, sizin için doÄŸru tasarımcıyı bulmak zor olabilir. Grafik tasarım yaratıcı bir alandır, bu nedenle aralarından seçim yapabileceÄŸiniz sayısız sanatsal stil vardır. Hem vizyonunuzu anlayan hem de bunu hayata geçirebilecek bir tasarımcı bulduÄŸunuzdan emin olmalısınız, ancak bu zaman alabilir. 
 
 

Kendiniz Bir Logo Tasarlayın

 

Logogenie'nin logo üreticisi

 
EÄŸer bütçenizde bir logoya ayıracak paranız yoksa, umutsuzluÄŸa kapılmayın. GeçmiÅŸte sınırlı seçeneklere sahip olsanız da, günümüzde teknoloji neredeyse herkesin logogenie gibi çevrimiçi bir logo tasarım aracı kullanarak kendi logosunu tasarlayabileceÄŸi ÅŸekilde geliÅŸti. 
 
Dijital çağımızda tasarım yazılımı, ellerinizin teknik becerisinden çok yaratıcı fikirlerinizle ilgili. Fırça darbelerinizde veya kalem gölgelendirmelerinizde ustalaÅŸmanıza gerek yok — sabit ellere bile ihtiyacınız yok. Dijital logo oluÅŸturucularla tek ihtiyacınız olan bir fikir
.
 
Logogenie ve diÄŸer çevrimiçi tasarım araçları, ilk kez kullananlar için bile tasarımı hızlı ve kolay hale getirmek için ÅŸablonlar kullanır. Ä°lk olarak, açılır menüden sektörünüzü seçersiniz. 
 
 
Åžablonlarımızı en iyi sektörlerin ihtiyaç ve taleplerine göre kategorize ettik, bu nedenle sizinkini bulmak ilk adım. Algoritmamız daha sonra sektörünüz için en iyi seçenekleri oluÅŸturacaktır. 
 
 
Sadece beÄŸendiÄŸinizi seçin ve düzenlemeye baÅŸlayın. Her ÅŸablonu istediÄŸiniz gibi özelleÅŸtirebilir, seçimlerinizi kiÅŸiselleÅŸtirebilirsiniz: 
 
- Ana görseller
- Şirket adı ve sloganı
- Font ve tipografi
- Renk şemaları
- Metin ve resim boyutları
- Metin ve resim yerleÅŸimi
- Yeni simgeler ekleme
- Layering (bazı görüntüleri diğerlerinin arkasına veya önüne koyma)
 
200'den fazla simgeden oluÅŸan dahili kütüphanemizden seçim yapabilirsiniz. Hızlı bir bakış, gökkuÅŸağı yapraklı aÄŸaçlar, kalkan armaları, kitaplar, mezuniyet kepleri ve daha fazlası dahil olmak üzere yukarıda bahsettiÄŸimiz entelektüel imgelerden bol miktarda olduÄŸunu gösteriyor. 
 
 
Logogenie gibi bir DIY logo oluÅŸturucu kullanarak sadece dakikalar içinde profesyonel düzeyde bir logo oluÅŸturabilirsiniz. Ä°ÅŸiniz bittiÄŸinde tüm izinleri ve ticari lisansları 24,90$'a satın alarak logonuzu sonsuza kadar kullanabilirsiniz. 
 
Åžablon tasarım tarzı ilk kez tasarım yapacaklar için iÅŸe yarasa da, önceden bazı grafik tasarım temellerini öğrenirseniz daha iyi sonuçlar elde edersiniz. DoÄŸrudan uzman tasarımcılardan özel tasarım ipuçları için blogumuzu okumaya devam edin. 
 
 
 

Diğer makalelerimize göz atın

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin
Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bu inkar edilemez bir gerçek. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar hızla küresel pazarı ele geçiriyor. Akıllı telefonların ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için değerli yeni kanallar yarattı. Ancak mobil logo tasarımında herkese uyan tek bir yaklaşımın dijital reklamcılık alanında artık işe yaramayacağı her zamankinden daha açık. Responsive logolar b...

Daha fazla bilgi edinin
Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Vektör logonuzu dakikalar içinde düzenlemek için photoshop nasıl kullanılır!

Grafiklerle çalışırken, büyük olasılıkla kendinizi bir noktada Photoshop'ta çalışırken bulacaksınız. Adobe Photoshop belki de dünyanın en tanınmış, popüler grafik tasarım yazılımıdır ve bu nedenle onlarca yıldır endüstri lideri olmuÅŸtur. Bu, nasıl kullanılacağını öğrenmenin kolay olduÄŸu anlamına gelmez. Ya da kullanımının sezgisel olduÄŸu anlamına da gelmez. Birçok tasarÄ...

Daha fazla bilgi edinin
Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz? Antetli Kağıtlardan Takvimlere

  Hiç kullanmayacaksanız harika bir logoya sahip olmanın ne anlamı var? Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak Microsoft Word belgeleriyle ne kadar çok iÅŸ yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Logonuzu Microsoft Word'e nasıl eklersiniz?  Bu kılavuzda, logonuzu MS word'e nasıl ekleyeceÄŸinizi adım adım açıklıyoruz. Logonuzu antetli k...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x