Her ne kadar fedakâr hedefleri nedeniyle eğitim sektörünü yüksek görme eğiliminde olsak da, okullar ve eğitim şirketleri markalaşma yoluyla itibarlarını etkilemekten kaçınmazlar. Gerçek şu ki, eğitimde markalaşma, gece geç saatlere kadar süren ders çalışma seansları kadar akademik bir gelenektir. Sonuçta, çoğu okulun zaten maskotları, sloganları ve tanınabilir renk şemaları var. İhtiyaç duydukları tek şey, hepsini birbirine bağlayacak harika bir logo.
Neyse ki, dünya standartlarında bir logo tasarlamak için Ivy League'den olmanıza gerek yok. Yerel bir anaokulu, bir yetişkin eğitim merkezi veya bir eğitim girişimi olsanız bile, hem ne yaptığınızı ileten hem de insanları kaydolma, satın alma veya sizden öğrenme konusunda heyecanlandıran bir logo oluşturabilirsiniz.
Bu rehberde, en iyi eğitim ve okul logolarını ele alacağız ve onları en iyi yapan şeyin ne olduğunu kendi kendinize uygulayabileceğiniz ipuçlarıyla açıklayacağız. Ayrıca tasarım deneyiminiz olmadan kendi başınıza nasıl A+ bir logo yapabileceğinizi ve bunu yaparken yüzlerce dolar tasarruf edebileceğinizi de açıklayacağız!
En Ä°yi 10 EÄŸitim ve Okul Logosu
Milyar dolarlık üniversitelerden yetişkinler için küçük ölçekli öğrenme atölyelerine kadar, bu liste okullar ve eğitim şirketleri için en etkili logolardan bazılarını ve onları bu kadar etkili kılan şeyleri kapsamaktadır.
1. Notre Dame Koleji
Notre Dame logosu sadece en ünlü eÄŸitim logolarından biri deÄŸil, aynı zamanda genel olarak en ünlü logolardan biridir. Her ne kadar bu logo Notre Dame'ın resmi arması ya da “Fighting Irish” maskotu olmasa da, bu ünlü ND hala okulun en yaygın ve tanınabilir amblemidir.
Logo tasarımında, tipik olarak birbirine baÄŸlı — baÅŸ harfleri kullanan amblemlere “monogram ” denir. Bu tarz, özellikle Notre Dame'ın yaptığı gibi serifli bir yazı tipi kullanıldığında, resimli logolardan daha sofistikedir. Aynı zamanda, monogramlar hala yaratıcılığa ve eÄŸlenceli tasarımlara izin verir, bu da onları gündelik ve profesyonel arasında iyi bir orta yol haline getirir.
Notre Dame monogramının en önemli özelliklerinden biri, ana ve ikincil renkleri deÄŸiÅŸtirmesidir — bazen mavi bir çerçeve ile altın, bazen de altın bir çerçeve ile mavi. Bununla birlikte, her zaman okulun resmi mavi ve altın rengini kullanır çünkü renk tutarlılığını kullanmak markalaÅŸma için çok önemlidir. Bu iki varyasyonlu tasarım, yerleÅŸtirme için çok sayıda kapı açıyor; hangi renk konuma en uygunsa onu seçebiliyorlar.
2. Zirve EÄŸitim
Daha yerel işletmelere geçecek olursak, Peak Education, peak markasına sahip bir lise özel ders ajansıdır.
Yeni baÅŸlayanlar için, daÄŸ P harfine iÅŸlenmiÅŸtir, bu da iliÅŸkili imgeleri kullanmanın mükemmel bir örneÄŸidir, bu durumda “zirveyi ”ifade etmek için bir daÄŸ.” Bu tür görsel kelime oyunları isim tanınırlığı için idealdir ve insanların logonuzu gördükten uzun süre sonra markanızı hatırlamalarına yardımcı olur.
Dağın kendisi de iyi tasarlanmış. Oldukça basit, sadece ikiye bölünmüş bir üçgen, ancak renklerin kullanımı ve P'nin gövdesine bağlanma şekli onu ilginç bir görsel, bakması zevkli bir hale getiriyor. Degrade renklerin kullanımı da ekstra dikkat çekiyor ve morun bu özel tonu koyu mavi ile iyi bir uyum sağlıyor.
Son olarak, isimdeki A harfi parlak pembe, yine harika bir renk kullanımı. Sadece koyu mavi ve mor ile iyi uyum sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda logonun tamamını daha dinamik ve dolayısıyla daha akılda kalıcı hale getiriyor.
3. Origin Kod Akademisi
Tıpkı Peak Education'ın logosunda bir daÄŸ kullanması gibi, Origin Code Academy de iliÅŸkili görselleri kullanıyor — ancak bunu bir sonraki seviyeye taşıyorlar.
UzmanlaÅŸmış okullar ve eÄŸitim ÅŸirketleri için, izleyicinin logonuza baktığı anda bu uzmanlığın ne olduÄŸunu anlatmak hayati önem taşır. Hevesli kodlayıcılar — kodlama okuluyla ilgilenenler — logodaki < ve > kodlama etiketlerini tanıyacaklardır, bu da onları cezbetmek ve ilgilerini çekmek için açık bir ipucudur.
Ancak görsel sinyalleri zorlamak iyi bir logo için yeterli değildir. Origin Code Academy bunu, görselleri bir başka akademik simge olan mezuniyet pelerini ile birleştirerek akıllıca yapıyor. Bu, buranın kodlayıcılar için bir okul olduğu gibi gerekli bilgileri iletiyor, ancak bunu izleyicinin bir dahaki sefere kodlama bilmeyi dilediğinde muhtemelen hatırlayacağı eğlenceli bir şekilde yapıyor.
4. Duolingo
Eğitim endüstrisinin sınırlarında yer alan dil öğrenme uygulamaları, hem ciddi hem de sıradan dil öğrenenler arasında kendilerine bir yer edindi. Bunların başında gelen ve en eskilerinden biri olan Duolingo'nun yeşil baykuş maskotu o kadar popülerdi ki, bir dönem modaya uygun bir meme olarak da kullanılmıştı
.
Duolingo markasının eÄŸitim ve teknoloji sektörleri arasındaki çizgide yürümesi gerekiyor, ancak özenle tasarlanmış baykuÅŸ logosu bunu baÅŸarıyla gerçekleÅŸtiriyor. Teknoloji açısından, “flat design” tarzı rakip uygulamalarla güncel kalırken, baykuÅŸun entelektüel sembolünü kullanmak eÄŸitim yönünü tatmin ediyor.
KuÅŸun parlak renklerine ve büyük gözlerine dikkat edin, her ikisi de daha genç ve daha kaygısız kullanıcılara hitap ediyor. Bu, yeni bir dil öğrenmenin ciddiyetinin bir kısmını ortadan kaldırır ve Duolingo’nun en iyi pazarlarından ikisi olan oyuncuları ve sıradan öğrencileri çeker.
5. Smith Okulu
The Smith School New York'ta küçük bir özel okul, uluslararası üniversitelerin ya da küresel uygulamaların büyük bütçelerinden çok uzakta. Ancak, bu onların dünya standartlarında bir logoya sahip olmalarını engellemiyor.
İlk olarak, logo grafik tasarımda dairelerin ve eğrilerin etkilerini gösteriyor. Eğriler estetik olarak düz çizgilerden daha eğlenceli ve davetkardır, bu nedenle dairesel logolar daha sıcak ve dostça görünür. Yumuşak pastel renkler bu etkiye katkıda bulunarak bu okulun nazik ve sakin olduğu izlenimini yaratıyor.
Ama bu daireler aynı zamanda güneÅŸin doÄŸuÅŸunda ve yaprakta anlamlı ÅŸekiller yaratıyor. Bu doÄŸal unsurlar aynı zamanda okulun daha eriÅŸilebilir görünmesini saÄŸlıyor ve “yeni bir gün” ve bitki büyümesi yoluyla kiÅŸisel geliÅŸim çaÄŸrışımları yapıyor.
6. Baton Rouge Uluslararası Okulu
İlişkili görsellerin bir başka mükemmel kullanımı olan Baton Rouge Uluslararası Okulu, uluslararası bir okul olarak dünya çapındaki hedeflerini ifade etmek için küre benzeri bir şekle sahiptir. Logo aynı zamanda kurdele benzeri şeritlerin birbirine bağlanma şekliyle akıllara durgunluk veren görsel efektler içeriyor ve bakmayı keyifli hale getiriyor.
Renk kullanımı da kayda değerdir, çünkü çeşitli parlak renkler içerirler (çocuklar için iyi), ancak tasarım, güven uyandırdığı için markalaşma için popüler bir seçim olan açık mavi etrafında yoğunlaşır. Ancak sıkıcı görünme korkusuyla, grafiklere hoş bir parlaklık da ekleyerek küre benzeri şekle derinlik katıyorlar.
Ayrıca, daha koyu olan “International School” metnine daha fazla vurgu yapmak için “Baton Rouge” kelimelerini soldurduklarını da belirtmek gerekir. Bu, grafik tasarımcıların belirli kelimelere diÄŸerlerinden daha fazla önem vermek için kullandıkları favori bir tekniktir.
7. Seslerden Hecelemeye
From Sounds to Spelling (Seslerden Hecelemeye) bir başka uzmanlık okuludur, bu okul fonetik ve okumaya odaklanmaktadır (ilk kez izleyenlerin ne hakkında olduğunu bilmeleri için akıllıca logoya dahil edilmiştir).
Bu okul, ağaç imgeleri, çocuklar ve parlak renkler gibi eğitim logoları için başarılı temalardan birkaçını kullanıyor. Aslında, renk kullanımı özellikle dikkat çekicidir; daha fazla görsel uyarım için yeşilin iki farklı tonunu kullanır, ancak bunu koyu gri / açık siyah ile sabitler.
Yine de en çok iÅŸe yarayan ÅŸey imgeler. Harfleri aÄŸacın yaprakları olarak kullanmak soyut ya da deneysel olabilir ama bu risk karşılığını veriyor. Bir ÅŸekilde, altında oynayan çocuklarla birlikte, bu okulun çocukların okuma becerilerini öğrenmelerine yardımcı olduÄŸu açık — ve logodaki çocuklara bakılırsa, bunun için çok daha mutlular.
8. İleri Düzey Eğitimler
Ä°ÅŸte’konularını logoya dahil eden bir baÅŸka uzmanlık okulu. Ä°leri eÄŸitim, hevesli masaj terapistleri için (onların da eÄŸitime ihtiyacı var!) yüz yüze, çevrimiçi ve ikinci el kurslar sunan bir eÄŸitim kaynağıdır.
Masajı el imgesiyle logolarına dahil etmekle kalmıyor, sanatsal stil de ustaca tasarlanmış. Yukarıda eğrilerin izleyicileri içeri çekme eğiliminde olduğundan bahsetmiştik; spiral ise bu etkiyi neredeyse hipnotik imgelerle uç noktalara taşıyor.
Ancak görüntünün kendisi küçük dairelerden oluşuyor ve bu da sadece oyunculuğu ve samimiyeti artırıyor. Sıcak renkler (sarı ve turuncu) etkiyi daha da artırıyor ve nihai ürün, üst üste binen tasarım öğeleriyle güçlendirilmiş güçlü bir etkiye sahip.
9. Dış Mekan
Renkler eğitim logoları için önemlidir ve küçük öğrencileri hedefleyen logolar geniş bir çeşitlilikten faydalanır. Outdoor, alttaki çok renkli tipografide yankılanan gökkuşağı yapraklarıyla bunu iyi anlıyor.
Bu logo yukarıdaki Seslerden Hecelemeye logosuna çarpıcı bir şekilde benziyor ve bunun iyi bir nedeni var. Her ikisi de ağaç ve çocuk görselleri gibi eğitim logoları için ortak en iyi uygulamaları kullanıyor ve her ikisi de parlak renkleri koyu bir siluetle sabitliyor.
En büyük fark, The Outdoor'un iyi bir şekilde ele aldığı renklerdir. Ağacın farklı renkleri sadece eğlenceli bir görsel olmanın ötesinde; hizmeti daha keyifli hale getiriyor ve bu da hem çocuklar hem de ebeveynleri için büyük bir satış noktası. Çocukların siluetlerine, pelerine ve fiyonka renkler ekleyen logo, bunların arka planda kaybolmasına izin vermek yerine dikkatleri üzerlerine çekiyor.
10. Teksas Ãœniversitesi
Son olarak, Teksas Üniversitesi logosu basit olabilir, ancak bu basitlik onun en güçlü yönlerinden biridir.
Bir kere uzun boynuzlu inek, üniversitenin spor takımı Longhorns için uygun bir maskot. Kovboyları ve sığır sürülerini çağrıştıran bir inek logosu seçimi, Teksaslı adaylar için doğal olarak büyük bir cazibe merkezi olan Teksas kültürüne dokunuyor.
Bazıları tek renk kullanımının yavan olduÄŸunu söyleyebilir, ancak okulun baskın renginin bu olduÄŸu düşünüldüğünde, bu akıllıca bir seçimdir. Özellikle sporla yakından baÄŸlantılı okullar için, öğrencileri ve mezunları bir araya getirmek çok önemlidir — tek bir renge öncelik vermek, örneÄŸin onlara desteklerini göstermek için giyecekleri bir ÅŸey vererek tabanlarını birleÅŸtirmeye yardımcı olur.
Kendi Eğitim veya Okul Logonuzu Nasıl Tasarlarsınız? 6 Uzman İpucu
Yukarıdaki en iyi 10 eğitim ve okul logosundan ne çıkarmalısınız? Kendi logonuzu tasarlarken hangi tavsiyeleri kullanabilirsiniz? Tasarım uzmanları tarafından önerilen aşağıdaki 6 ipucunu takip edin.
Çocuklar için Parlak Renkler, Yetişkinler için Sessiz Renkler
Eğer hedef öğrencileriniz çocuklarsa, parlak renklerden oluşan bir gökkuşağı kullanmak okulunuzun (veya hizmetinizin) daha eğlenceli görünmesini sağlar. Eğlence genellikle küçük çocuklar için en önemli önceliktir, ancak bu aynı zamanda çocuklarının öğrenirken eğlenmelerini isteyen ebeveynlerine/velilerine de hitap eder. Bu nedenle, küçük çocuklara yönelik okul logoları genellikle parlak ve pastel renkler içerir ve bunlardan çok sayıda bulunur.
Bununla birlikte, öğrenci ne kadar büyükse, bir okulda “eÄŸlence” o kadar az çekicidir. YetiÅŸkinleri hedefliyorsanız, onlar kalite, güvenilirlik ve yeterlilikle daha fazla ilgileneceklerdir, bunların hepsi daha sessiz ve daha koyu renklerle daha iyi temsil edilir.
Bu nedenle renk düzeninizi her zaman hedef kitlenize göre uyarlamalısınız. Parlak tonlardaki sıcak renkler (kırmızı, turuncu, sarı) genç öğrencileri çekmek için en iyi sonucu verirken, soğuk renkler (açık mavi, koyu mavi, mor) daha büyük öğrenciler için en iyisidir. Benzer şekilde, çocuklar birçok farklı rengi tercih ederken, yetişkinler daha basit tek veya iki tonlu logolara yanıt verir.
Kalkanlar ve Armalar Daha Otantik Görünüyor
Akademik kurumlar, özellikle de üniversiteler, uzun ve zengin bir geçmiÅŸe sahiptir — Harvard Ãœniversitesi gibi bazıları ABD'nin kendisinden daha eskidir! Tarih ve gelenek, özgünlük ve güvenilirliÄŸi her ÅŸeyin üstünde tutan kiÅŸiler gibi bazı hedef pazarlar için deÄŸerli satış noktaları olabilir.
Okulunuz veya ÅŸirketiniz muhtemelen OrtaçaÄŸ'da var olmasa da, markanıza daha “geleneksel” bir his vermek için bu temaları ve ikonografiyi ödünç alabilirsiniz. Okullar için kalkan arması en iyi seçenektir, çünkü aslında logoların kalkan arması olduÄŸu bir dönemden gelmektedirler.
Bununla eÄŸlenmekten de çekinmeyin. Gerçek kalkan armalarında kılıç veya defne yaprağı gibi imgeler kullanılsa da, sizinkini “güncelleyebilir” daha modern eklemeler yapabilir, hatta sadece gülmek için aptalca çizgi film unsurları kullanabilirsiniz.
Entelektüel İmgeler
Yukarıda da belirttiÄŸimiz gibi, iliÅŸkili görseller en iyi eÄŸitim logolarının çoÄŸunun temelini oluÅŸturuyor. Amaç, ÅŸirketinizin ne yaptığını anında iletmektir, böylece logonuzu sadece bir saniyeliÄŸine gören insanlar kim olduÄŸunuzu ve ne yaptığınızı bilir. Bunun için görsel kullanmak kelimelerden daha etkilidir — bir atasözünün dediÄŸi gibi 1000 kat daha etkilidir.
Eğitim, okullar veya genel olarak entelektüellik ile ilişkili ortak simgeleri kullanırsanız daha net iletişim kurabilirsiniz. Bunlar farklı kültürlerde ve bölgelerde değişiklik gösterse de, en yaygın entelektüel imgelerden bazıları şunlardır:
- Kitaplar
- Yazı malzemeleri
- BaykuÅŸlar
- Mezuniyet şapkaları
- Kalemler
- ?Mikroskoplar
Fikir şu ki, insanlar logonuzda bir baykuş veya kitap görürlerse, otomatik olarak bunun eğitimle ilgili bir şey olduğunu düşüneceklerdir. Bu bir saniyelik tanıma, açıklığa kavuşturmak için eklediğiniz her kelimeyi yener, bu nedenle imgelerinizi akıllıca seçin.
Büyüme için Ağaç Görüntüleri
EÄŸitim logoları için bir baÅŸka yaygın imge de aÄŸaçlardır — öğrenmeyi sembolize ettikleri için deÄŸil, büyümeyi sembolize ettikleri için.
Ağaç imgesi biraz daha dolambaçlı ama bir o kadar da güçlüdür. Büyüme tüm eğitimin merkezinde yer alır; öğrenciler az şey bilerek başlar ve çok şey bilerek bitirirler. Bunu kelimelerle ifade etmek yerine, ağaç imgelerini kullanmak aynı noktayı ifade etmenin daha şiirsel ve bilinçaltı bir yoludur.
Ayrıca çocukların aÄŸaçların etrafında oynaması da bir baÅŸka yararlı çaÄŸrışımdır. Yukarıdaki en iyi eÄŸitim logolarından ikisinin bize gösterdiÄŸi gibi, bir aÄŸaç görüntüsü etrafında duygusal bir sahne oluÅŸturmak kolaydır, The Outdoor’un yaratıcı gökkuÅŸağı yaprakları gibi sanatsal fırsatlardan bahsetmeye bile gerek yok.
Spor Maskotları
Spor markalaşması eğitim markalaşmasından dünyalar kadar farklıdır, ancak bazı okullar için bu ikisi aynı şeydir. Eğitim şirketinizin kimliğinizin ayrılmaz bir parçası olan bir spor takımı varsa, markalaşmanızla ilgili sıkı bir ip üzerinde yürümeniz gerekebilir.
En iyi orta yol, spor takımınızla birlikte her iki ihtiyacı da karşılayan bir maskot kullanmaktır. Teksas Üniversitesi'nin Longhorn logosu bunun en iyi örneğidir. Bir yandan inek, Longhorns adlı takımlarını doğrudan temsil ederken, diğer yandan uzun boynuzların estetiği agresif spor markalaşmasına uygundur.
Ama aynı zamanda logo, çoğu profesyonel spor maskotu gibi açık bir şekilde agresif değil. Basit bir inek olduğu için diğer sektörlere de uygulanabilir. Ve okul renkleri olan tek tip turuncuyu kullanarak, yeni kayıtları ve mezunların katkılarını teşvik eden marka tutarlılığını korumaya devam ediyorlar.
Uzmanlıkları Dahil Et
Eğer Advanced Training veya Origin Code Academy gibi bir uzmanlık okulu veya hizmetiyseniz, uzmanlaştığınız alanın reklamını yapmak çok önemlidir. Diğer eğitim markaları genel kitlelere pazarlama yapabilir, ancak uzmanlık okulları marjinalleşmiş nişlerine ulaşmak ve onları ikna etmek için fazladan yol kat etmelidir.
Bunu logonuza eşlik eden bir metin kullanarak başarabilirsiniz, ancak görsel olarak iletişim kurmak daha etkilidir. Origin Code Academy'de olduğu gibi, uzmanlık alanınızla ilgili görselleri daha geniş eğitim sektörüyle birleştirmenin akıllıca bir yolunu bulmaya çalışın. Örneğin, bir ahşap işleme okulu mezuniyet kepi takan bir kunduz kullanabilir. Şimdi yaratıcı olma şansınız var!
Eğitim Logosu Nasıl Yapılır
Şimdi etkili bir eğitim logosunda nelerin olması gerektiği hakkında bir fikriniz olduğuna göre, asıl soru, logoyu nasıl yapacağınızdır? Temelde iki seçeneğiniz var: sizin için tasarlaması için birini tutmak ya da kendiniz tasarlamak. Her ikisinin de kendine özgü avantajları ve dezavantajları var, bu yüzden her ikisini de ayrı ayrı inceleyelim.
Tasarımcı İşe Alma
Profesyonel tasarımcılar yukarıda bahsettiğimiz tüm ipuçlarını, püf noktalarını ve teknikleri ve daha fazlasını ezbere bilirler. Serbest çalışan veya bir ajanstan bir tasarımcı tuttuğunuzda, onların uzmanlıklarını da zamanları kadar satın almış olursunuz.
Sorun ÅŸu ki, hiçbir yetenekli tasarımcı bedavaya çalışmaz. Bir tasarımcı tutmanın en göze çarpan dezavantajı maliyettir — yetenekli tasarımcılar logo tasarımı için yüzlerce hatta binlerce dolar ücret alırlar.
Bazen Fiverr gibi sitelerde daha ucuz alternatifler bulabilirsiniz, ancak bu sitelerin vaat ettiklerini yerine getirme konusunda kötü bir sicili var ve kazıklandıklarını düşünen tonlarca eski Fiverr kullanıcısı var. Bir logo tasarımı için endüstri standardı yaklaşık 200 $'dır, bu nedenle birisi 5 $ talep ederse şüphelenmekte haklısınız.
Ayrıca, ayıracak paranız olsa bile, sizin için doğru tasarımcıyı bulmak zor olabilir. Grafik tasarım yaratıcı bir alandır, bu nedenle aralarından seçim yapabileceğiniz sayısız sanatsal stil vardır. Hem vizyonunuzu anlayan hem de bunu hayata geçirebilecek bir tasarımcı bulduğunuzdan emin olmalısınız, ancak bu zaman alabilir.
Kendiniz Bir Logo Tasarlayın
Eğer bütçenizde bir logoya ayıracak paranız yoksa, umutsuzluğa kapılmayın. Geçmişte sınırlı seçeneklere sahip olsanız da, günümüzde teknoloji neredeyse herkesin logogenie gibi çevrimiçi bir logo tasarım aracı kullanarak kendi logosunu tasarlayabileceği şekilde gelişti.
Dijital çağımızda tasarım yazılımı, ellerinizin teknik becerisinden çok yaratıcı fikirlerinizle ilgili. Fırça darbelerinizde veya kalem gölgelendirmelerinizde ustalaÅŸmanıza gerek yok — sabit ellere bile ihtiyacınız yok. Dijital logo oluÅŸturucularla tek ihtiyacınız olan bir fikir
.
Logogenie ve diğer çevrimiçi tasarım araçları, ilk kez kullananlar için bile tasarımı hızlı ve kolay hale getirmek için şablonlar kullanır. İlk olarak, açılır menüden sektörünüzü seçersiniz.
Algoritmamız daha sonra sektörünüz için, bu durumda eğitim ve okullar için en iyi seçenekleri oluşturacaktır.
Sadece beğendiğinizi seçin ve düzenlemeye başlayın. Her şablonu istediğiniz gibi özelleştirebilir, seçimlerinizi kişiselleştirebilirsiniz:
- Ana görseller
- Şirket adı ve sloganı
- Yazı tipi ve tipografi
- Renk şemaları
- Metin ve resim boyutları
- Metin ve resim yerleÅŸimi
- Yeni simgeler ekleme
- Katmanlama (bazı görüntüleri diğerlerinin arkasına veya önüne koyma)
200'den fazla simgeden oluşan dahili kütüphanemizden seçim yapabilirsiniz. Hızlı bir bakış, gökkuşağı yapraklı ağaçlar, kalkan armaları, kitaplar, mezuniyet kepleri ve daha fazlası dahil olmak üzere yukarıda bahsettiğimiz entelektüel imgelerden bol miktarda olduğunu gösteriyor.
logogenie gibi bir kendin yap logo oluşturucu kullanarak sadece dakikalar içinde profesyonel düzeyde bir logo oluşturabilirsiniz. İşiniz bittiğinde tüm izinleri ve ticari lisansları 24,90$'a satın alarak logonuzu sonsuza kadar kullanabilirsiniz.
Şablon tasarım tarzı ilk kez tasarım yapacaklar için işe yarasa da, önceden bazı grafik tasarım temellerini öğrenirseniz daha iyi sonuçlar elde edersiniz. Doğrudan uzman tasarımcılardan özel tasarım ipuçları için blogumuzu okumaya devam edin.
Start designing your logo